|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik snap opeens de uitdrukking azijnpisser nog beter. ... hoe de hazen lopen ... |
|
"Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
iets minder lol Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
https://nos.nl/artikel/2202100-misbruikschandaal-kan-nachtmerrie-worden-voor-republikeinen.html Typisch geval van alles uit een oud boekje halen, je kunt het de man niet eens kwalijk nemen. Waar Moore voor staat is namelijk allemaal terug te lezen in de Bijbel, geen wonder als je geïndoctrineerd bent van kinds af aan dat je een godvrezende homohater wordt. Nu blijkt dat als je gedrag vertoont wat de maatschappij afkeurt je dit prima kunt verdedigen met hetzelfde boek! quote: Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
heer-lijk dit signature |
|
"Het is alleen misschien een beetje ongebruikelijk." :") |
|
Nou ben ik geen bijbel expert, zoals een bepaald iemand zou zeggen op dit forum, maar ik kan toch duidelijk lezen dat er geen druppel van Jozef aan te pas is gekomen. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Hoe oud was Maria eigenlijk toen ze de goddeeltjes in haar kreeg? signature |
|
Iig te oud om jouw interesse op te wekken vermoed ik. ... hoe de hazen lopen ... |
|
Ik zou zeggen tussen 12 en 16 jaar oud Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
D'66 wou in de beginperiode de seksuele leeftijdsgrens ook naar twaalf jaar brengen. Daar zijn ze later op terug gekomen. Zoals met zoveel eigenlijk. |
|
quote: Dat is ook wel een interessant gegeven. Inderdaad de jaren 60-70 en zelfs een stukje in de 80 was er een trend dat vroeg seks hebben (ook met volwassenen) hoorde bij een goede seksuele ontwikkeling. Maar dat was zeker niet alleen de D66 die dat verkondigde, Toen had je volgens mij ook al Martijn. En ik hoorde van de week op de radio dat toen door sommigen werd geopperd dat het goed is om vroeg seks met je kinderen te hebben voor een goede seksuele opvoeding.... Nu wis 12 misschien wat te liberaal maar nu zijn we zeker ook te preuts met rond de 16 en 18. Het gaat fout bij echt scheve machtsverhoudingen, manipulatie en dwang. Maar er is ook genoeg seks mogelijk die helemaal niet schadelijk hoeft te zijn maar nu zelfs schadelijk wordt gemaakt omdat mensen maar zeggen: dat het fout is, dat hun wat aangedaan is, en dat ze actief in een slachtofferrol gemetseld worden terwijl ze er misschien helemaal geen emotionele problemen over aan hebben gehouden. Daarnaast is het ook erg cultuur gebonden in plaats van dat er echte lijnen te trekken zijn. De grieken van status hadden allemaal een 12-14 jarig jongetje om te berijden. Die jongen kon dan in de leer. Van de machtsverhouding zullen een hoop jongens beschadigd zijn geraakt, van de seks op jonge leeftijd vraag ik me af in hoeverre daar problemen uit voort gekomen zijn. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: God is mij idd iets te oud signature |
|
en de hand van god dan? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: en dat vinden christenen dus dik OK? En ondertussen zitten afgeven op Mohammed... tssss Pedagogisch gezien is dit geen goed idee. Wat voor foute God laat dit in diens eigen naam toe? signature |
|
quote: smoeilijk. ik ga liever op mijn arm liggen tot hij verdoofd is en dan die hand gebruiken signature |
|
quote: Nu ja, dat moet je wel in het tijdsbeeld zien, vrouwen hebben daar goddank (no pun) tegenwoordig ook zelf wat over te vertellen. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
en ik maar denken dat een God tijdloos was en de ethiek in zich droeg. WRONG signature |
|
quote:Dat meen je niet welk jaar was dat? When your people matter, menstrual health matters |
|
Ik kan me dit ook moeilijk voorstellen dat maar binnen 1 generatie het roer totaal omgegooid is maar niemand het benoemd. voor mensen van mijn leeftijd hebben alleen de aanscherping van regels gezien maar weten niets van die liberalisering die ervoor heeft plaatsgevonden. Weten jullie de pedojacht van enkele jaren geleden nog? Als je dat in historisch perspectief plaats is het hele verhaal best vreemd, vol taboe en hypocrisie. En de meeste mensen ouder dan mij hebben beide stadia meegemaakt maar hier een beetje een overzicht http://www.terechtgesteld.nl/andere-tijden-andere-zeden-de-golfbeweging-in-de-wetgeving-omtrent-gemeenschap-met-kinderen/ ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Thanks! Later als mijn ogen t weer doen wellicht even snuffelen. When your people matter, menstrual health matters |
|
Toen ik een jaar of dertien was, had ik een iets jongere vriendin die het deed met een kerel van in de twintig. Ging prima en met wederzijds goedvinden volgens mij. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Zou dat afkeuren. Jij niet? Zou jij je 11 of 12 jarige dochter dor een gozer van 25 laten neuken? [Dit bericht is gewijzigd door Fusion op 15-11-2017 16:40] When your people matter, menstrual health matters |
|
quote:21 was die gast toen, en zij 13. In hun geval kon ik me er wel wat bij voorstellen. Mijn dochter is qua gedrag en doen en laten nog heel jong, dus ik zou wel bezwaar maken. Maar er zijn dertienjarigen bij die al heel volwassen zijn qua doen en laten. Leeftijd is ook maar een subjectieve grens, denk ik. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |