|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Grote ruimtes klinken wel het best ja (die op 2:44 niet die reflective chamber ) [Dit bericht is gewijzigd door BongoBongo op 22-12-2021 13:07] |
|
|
|
quote: Interessant artikel! |
|
quote: Sowieso leuke site voor zover ik hetheb kunnen bekijken. Kwam er eigenlijk voor dit artikel https://drummagazine.com/how-to-record-a-drum-set-with-three-microphones/ |
|
Blijft mooi "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
quote: Hier iemand die het nummer wel echt speelt: |
|
Haha. When your people matter, menstrual health matters |
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ik oefen bijna geen gitaar helaas druk druk druk, maar ik probeer af en toe bij liedjes van #LikeMe, K3 of Kinderen voor Kinderen mee te noodlen. Overigens zijn de liedjes van Kinderen voor Kinderen echt erg goed (bijna allemaal van de hand van voornamelijk Tjeerd Oosterhuis) When your people matter, menstrual health matters |
|
Zomaar even aangeklikt. Te gek! Vox Clamatis in Deserto |
|
quote: Vooral dat einde is er dik over. Fantastisch. [Dit bericht is gewijzigd door Negatieveling op 15-02-2022 23:32] https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
|
|
quote: Schrok me de tering toen die piano ineens inviel |
|
Ik weet het niet, ik word al debiel van een hoofdtelefoonsnoertje wat in de weg hangt, laat staan al die dreads |
|
Gisteren naar het concert geweest van The Pineapple Thief in Zoetermeer en het gebeurt me niet vaak dat mijn aandacht veel naar de drummer gaat maar godver..... Wat is die Gavin Harrison een meesterlijke drummer. Het gemak waarmee hij speelt is ook verbazingwekkend. Alsof het allemaal niets voorstelt. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Gavin Harrison kan hele moeilijke zaken inderdaad heel makkelijk laten ogen én klinken. Toen ik dacht dat de partijen van Porcupine Tree's Fear of a Blank Planet wel goed mee te drummen waren, viel dat behoorlijk vies tegen. Veel complexe fills en accenten. |
|
Grrrrrrr, vorige week ook een scheur in mijn 18" Zildjian A crash gevonden, afgelopen weekend toch gewoon mee opgetreden want dacht dat het wel meeviel maar na een uur meppen was het toch echt gebeurd met de sustain. Psssjj-weg. Wilde een nieuwe bestellen, samen met een paar 14" New Beat hihats, bleken die met zijn tweeën duurder dan een package met diezelfde hihats en crash, plus een 16" crash én een 21" sweet ride. Wat overigens de allertofste ride is ter wereld. Pakketje maar besteld, als backup ofzo. Altijd handig. Afgelopen zaterdag gespeeld met een knetterverstuikte enkel, ging eigenlijk boven verwachting (lang leve heel up) al moet ik het nu maar eens een paar dagen écht kalm aan gaan doen want auw. Godverdomme. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote:Ik zal best tegen (double bass blast beat tikkende) schenen aanschoppen, maar ik heb betere oefenruimtebandjesdrummers gehoord. Sorry! When your people matter, menstrual health matters |
|
Hij ziet er ook uit alsof hij al drie jaar dood is. Hafgufa |
|
En z'n haar danst niet meer. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Pam Sandoval When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: [Dit bericht is gewijzigd door BongoBongo op 26-03-2022 11:35] |
|
OOoohhh, midnight mountain!!!! Disco supernova ! Hahaha, gaaf hoor! lampje |
|
The human tornado, bam! Het hoeft allemaal niet zo strak te zijn om gaaf te zijn, dat blijkt maar weer. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |