|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Erg goed. Vooral de drum solo aan t einde van #2 When your people matter, menstrual health matters |
|
Echt episch, dit. |
|
Episch droevig ja. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Fuck wat goed When your people matter, menstrual health matters |
|
quote:Ligt aan het weer, kan die jongen ook niks aan doen. |
|
Ik ben eigenlijk wel onder de indruk van de kunde van die griet.... Tering, wat knap gespeeld. Wat de drummer speelt, ach, tachnisch gezien stelt het niet heel veel voor volgens mij. Het is gewoon een beetje freestyle, het enige dat het lastig maakt is dat je die accenten goed moet kunnen plaatsen, en dus moet je de melodielijn goed kennen. Daar zou ik gruwelijk in falen. lampje |
|
Ik vind t behalve heel knap, vooral heel mooi wat ie speelt. Extreem technisch is t niet, maar wel technisch en goed uitgevoerd. Hij is 16 hè. En speelt niet alleen drum. Ik liep voor de combinatie van hen samen en hun covers, eigen werk etc te gek. En ja die dame is fantastisch. When your people matter, menstrual health matters |
|
JD Beck (& DOMi)! Alsof hij een jaren '90 IDM drummachine heeft ingeslikt. [Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 31-07-2020 23:29] |
|
quote: |
|
quote: Ik werd steeds afgeleid door het... uhm, artistieke voorkomen van met name de drummer (met hetzelfde kapsel als ik toen ik 17 was, en waar ik me tegenwoordig diep voor zou schamen). Eenmaal gewend: inderdaad, errûg goed. Tering. [Dit bericht is gewijzigd door Dweller op 01-08-2020 11:00] Vox Clamatis in Deserto |
|
quote:Vind t meer jaren 90jungle [Dit bericht is gewijzigd door Fusion op 03-08-2020 17:01] When your people matter, menstrual health matters |
|
|
|
Heel informatief! Vox Clamatis in Deserto |
|
Zwaaien met die stokken. "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
Geen idee of deze dame nou zo'n uitblinkende drumster is, maar het is iig leuk om naar te kijken. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Niet meer dan aardig. Maar ze zal wel bezongen worden door de engelen omdat het internet vol geile mannen zit. Deze kijk ik graag. "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
quote: Zo veel waarheid. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
Nadat ik sinds juli vorig jaar niet meer actief ben in bands en veel met werk druk ben geweest/door het hele corona gezeur niet veel meer actief geweest achter het drumstel. Afgelopen weken het weer wat meer opgepakt. Resultaat is deze cover van Dance of Eternity (Dream Theater). Een uitdagend nummertje wat ik graag mee jam. Er zitten een paar oliedomme fouten in, maar ben blij dat ik weer op weg ben om drumfit te worden. |
|
Lekkere cover hoor! Waanzinnig moeilijk nummer om te spelen: niet heel snel, maar zoveel wisselingen, ontzettend makkelijk om je in te verslikken. |
|
quote: Thanks man! Nja ik ben zelf meer van mening; snel spelen, leuk en aardig, maar ik vind het een beetje een one-trick dingetje ofzo. Zoals zo'n George Kollias, super knap, super snel, mja dat is 't dan ook bij hem. Gaaf hoor, en als anderen dat tof vinden, dikke priem, maar ik vind dat geen uitdaging ofzo. Shit zoals Dream Theater doet me dan meer. Echt muziek maken ofzo, elk nootje wat je speelt moet een functie hebben ofzo. Daarom vond ik het ook altijd leuker om met de doombandjes bezig te zijn dan bijvoorbeeld met Inhume. Leuk hoor, driekwartier blasten, maarja... |
|
quote: Dan heb ik enkele van die druiprekken toch weer wat zoekwerk bespaard. Doet deze Koreaanse het dan beter, op zowel uiterlijk als drumkunsten? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Ja, ik heb dat ook steeds meer. Af en toe wat blastbeats knallen is lekker, maar ik haal nu veel meer voldoening uit een heerlijke trage en slepende groove met mooie accenten. De laatste tijd jam ik veel met Music For 18 Musicians van Steve Reich, een minimal music-stuk met veel repeterende patronen en kleine veranderingen, waarbij ik probeer zoveel mogelijk van die veranderingen mee te pikken en instrumenten te accentueren, maar de groove constant hou. |
|
Dit zijn trouwens drie van mijn recente drumcovers: |
|
Hoeveel oefen jij Mike? Ziet er retesoepel uit! "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |