|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Aha, klinkt als carpaal tunnel syndroom ook ooit eens last van gehad, lang geleden, ik had constant slapende handen. |
|
Dit uitgebreide interview met Bernard Purdie is een waar feest om naar te luisteren en te kijken! |
|
quote: Ik heb hem inmiddels bekeken maar vond het geen feest eerlijk gezegd, er had meer ingezeten. nou ben ik ook geen fan van Rick Beato wat ook niet meehelpt natuurlijk |
|
|
|
Ja joh, wrijf het anders nog even in of zo |
|
Oud maar zitten paar leuke oefeningen in. |
|
Over stokken draaien en touwtje springen. |
|
Tijd voor de grote ZM drum summer challenge Wie doet er mee ? Ik sowieso. Ik stel voor om oefening 11 op 54:44 van de eerste video te oefenen tot eind Juli en dan eens zien hoever we zijn gekomen. Ik ga er maar vanuit dat niemand dit hier al kan spelen (behalve Mike misschien). Het is niet zwaar voor de handen dus Snaack proof . Ik heb een eerste poging gewaagd en ik begin op 0 Succes |
|
|
|
quote: Heya, count me out. Ik verlies sowieso, hahaha. Maar afgezien daarvan, ik zie het nut van juist deze oefening niet zo in. Ik vind het zo'n typisch stukje met hoge moeilijkheidsgraad om andere drummers af te troeven, te demotiveren, terwijl het geen bruikbare basis legt om te gebruiken in je spel. Ik bedoel, het klinkt immers gewoon als 16en bassdrums met 8en snareslagen eroverheen. Een simpele trage double bassbeat, maar dan zonder ride/hats. Wat heb je daar nou aan ? Ik snap het nut van de oefening an sich wel mbt onafhankelijkheidstraining, maar je hebt er niks aan mbt pocket. Ik steek liever mijn energie in dingen die ik ook zal gebruiken. Derek Roddy had ook wel een paar van die stukjes op z'n blastbeats evolved lesDVD. Ja knap, maar helemaal niet inspirerend. Moeilijk doen om het moeilijk doen. Althans, zo kwam het op mij vaak over. lampje |
|
quote: Ik snap wat je bedoelt en mij maakt het ook niet uit Verder denk ik dat iedere oefening zijn waarde heeft de grap voor mij is dat ik absoluut geen paradiddle met handen én voeten kan spelen en eens wil kijken als ik er een beetje tijd in stop hoever ik kom in een maand of zo. Lijkt me dat er allicht een paar hersencellen worden aangemaakt |
|
Wat een baas. [Dit bericht is gewijzigd door Ethereal op 20-06-2022 13:57] Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
"Okay, I got a problem with this" |
|
We gaan met de band een paar covertjes doen. Ik wil graag iets van Neurosis doen, The Doorway, en dacht, "dat doe ik wel ff". Jesus titty fucking christ wat een tegendraadse drumpartij zeg. Ik kwam er niet uit en heb uiteindelijk een partituur opgezocht. Echt een hele vette, groovende drumpartij!! (en het gaat gelukkig weer iets beter met de pols) |
|
quote: Wat een kutmuziek Overigens wel een lekkere productie, lekker natuurlijk drumgeluid Beter, van je pols |
|
ALtijd mooi als jazz(rock) drummers bij goede popartiesten smaakvolle drumpartijen verzorgen. Sting wist er ook altijd een paar te strikken Mooie menstruatierock (dank OWW) When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Hele vette track en inderdaad listig drumwerk! De sound die Steve Albini ook uit de drums krijgt. Jason Roeder's partijen op de laatste Sleep-plaat zijn ook niet makkelijk om te spelen. Fantastische drummer. |
|
quote: Haha ok opa. [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 20-06-2022 19:12] |
|
quote: Nou inderdaad. Zo natuurlijk en driedimensionaal maar ook heel erg vet. [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 20-06-2022 19:14] |
|
Lof dem or heet dem. Ik kan er meestal wel naar kijken (de gitaristen vooral) maar niet te lang naar luisteren When your people matter, menstrual health matters |
|
Wel een geinige band maar mij iets te over the top, ik kan er ook niet lang naar luisteren. |
|
quote: In welke band speel je nu? Ik dacht in die band die metalcovers van popliedjes speelde, Distortion? Maar dan lijkt me Neurosis iets minder feesttentgeschikt Mooi dat dat weer gaat man! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote: Distortion is helaas ter ziele. Ik drum nu in een sludge/ doom band. Dat wilde ik al jaren heel graag. Was even zoeken naar bandleden maar dat is eindelijk gelukt. Pas net bezig hoor, ook door de pandemie. |
|
Wat klopt hier niet ? Behalve de DIY plopkappen |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |