![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
Voor alle ontkenners en twijfelaars in dit draadje ![]() |
|
quote: ![]() |
|
Ik zit me nu al te vermaken met ontkenners die binnen 20 jaar zullen zitten mekkeren op de overheid omdat ze niet genoeg gedaan heeft om te sensibiliseren, terwijl ze geen oog dicht zullen kunnen doen in hun 3*5m³ saunaslaapkamertjes. Vul je eigen gat. ![]() |
|
Waar komt het toch vandaan dat klimaatgekkies altijd maar denken dat anderen die het niet met het klimaatbeleid van een overheid eens zijn allemaal klimaatontkenners zijn? En die klimaatgekkies proberen de ander dan als dom volk af te schilderen. ![]() ![]() ![]() Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. ![]() |
|
Geen idee. Geen idee wie eigenlik klimaatgekkie is, de ecofascisten en de ontkenners zijn elkaar waard eigenlijk. Die hoeven ook niet als gek bestempeld te worden ook door normale mensen, die gekkies doen uit zichzelf voldoende om zo bestempeld te worden. [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 12-11-2022 14:55] Vul je eigen gat. ![]() |
|
quote: Dat denk ik altijd van van die extremen: 'jullie verdienen elkaar'. Borduren met gebalde vuisten. /// Harm's Way! /// I'm on a horse! /// "Negers hebben nooit een vouwwagen" ![]() |
|
echt wel :'D je hebt zo de mainstream die niets moet weten van linkse en rechtse inzichten, die sterven langzaam uit. En dan het uitschot aan de twee kanten dat lekker de waardevolle midden-inzichten negeert en denkt dat ze alleen maar in hun eigen hoek "de waarheid" kunnen vinden. Hilarisch. En dan mensen zoals ik. Verlicht, bewust van het feit dat er geen waarheid is en iedereen wel een vorm van inzicht heeft maar dat de meeste mensen vooral principes aangrijpen en zijn eigen waarheid proberen te verzinnen, omdat ze anders zo angstig worden dat ze beginnen automutileren of overmatig drugs gebruiken om hun angsten om verdoven. De elite zeg maar. Vul je eigen gat. ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() Borduren met gebalde vuisten. /// Harm's Way! /// I'm on a horse! /// "Negers hebben nooit een vouwwagen" ![]() |
|
Rule #6 | Je lult maar tot je letterlijk een ons weegt. | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
![]() |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |