IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 37 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37
Auteur:
Topic : klimaatveranderingen Vorige pagina | Volgende pagina
MediaPlayer
Usericon van MediaPlayer
Posted 04-11-2023 18:50 by MediaPlayer Wijzig reactieProfiel van MediaPlayerQuote dit bericht

quote:
Op 4 november 2023 9:27 schreef ANaturallyDisaster het volgende:



Nou? Waar komt die tekst vandaan? Wie heeft het geschreven?

Kom op, kritisch denken, je kunt het!


MediaPlayer


ANaturallyDisaster
The Idol
Usericon van ANaturallyDisaster
Posted 04-11-2023 19:19 by ANaturallyDisaster Wijzig reactieProfiel van ANaturallyDisasterQuote dit bericht

Heb je Korsakoff ofzo?


Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden.


MediaPlayer
Usericon van MediaPlayer
Posted 04-11-2023 20:09 by MediaPlayer Wijzig reactieProfiel van MediaPlayerQuote dit bericht

Minder zeiken, meer bronnen posten.


MediaPlayer


ANaturallyDisaster
The Idol
Usericon van ANaturallyDisaster
Posted 04-11-2023 20:33 by ANaturallyDisaster Wijzig reactieProfiel van ANaturallyDisasterQuote dit bericht

Blijf vooral de sfeer op een nagenoeg uitgestorven forum bederven voor een beetje aandacht.


Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden.


MediaPlayer
Usericon van MediaPlayer
Posted 05-11-2023 2:34 by MediaPlayer Wijzig reactieProfiel van MediaPlayerQuote dit bericht

quote:
Op 4 november 2023 20:09 schreef MediaPlayer het volgende:
Minder zeiken, meer bronnen posten.


MediaPlayer


ANaturallyDisaster
The Idol
Usericon van ANaturallyDisaster
Posted 05-11-2023 7:16 by ANaturallyDisaster Wijzig reactieProfiel van ANaturallyDisasterQuote dit bericht



Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden.


Appelflap
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Appelflap
Posted 05-11-2023 13:05 by Appelflap Wijzig reactieProfiel van AppelflapQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

Hallo schatten van me… eeh onze Heerre. Hebben jullie me gemist? Nou ik jullie ook niet. Hahaha hahaha. Dat was een grapje. Mjah een beetje humor in deze nare tijden moet kunnen nietwaar?

Uiteraard heb ik voor jullie weer de tip van Appelfli.. Appelflap.

Zoals jullie weten woon ik in een riant appartement in Amsterdam. Ik ben dus ook ruim voorzien van buren. Niet altijd prettig maar soit. Desondanks probeer ik iedere dag bij een andere buur op visite te gaan en ik moet zeggen met rondom 8 buren lukt dat aardig.

Als ik dan op de koffie ben dan probeer ik uiteraard uitgebreid gebruik te maken van hun sanitaire voorzieningen. De bolus rolt iedere dag in een andere pot zullen we maar zeggen.

Wat doet dat voor het klimaat vraag je je dan af? Voor het wereldwijde klimaat helemaal niks. Ook het klimaat in het appartement van mijn buren heeft er absoluut geen baat bij maar het klimaat in mijn appartement blijft daarentegen heerlijk fris.

Bovendien spaar ik zelf zo ook nog op mijn waterrekening van die dubbele spoelbeurt waardoor ik mijn superdeluxe volelektrieke Audi SUV kan bekostigen. Het geld moet ergens vandaan komen rollen nietwaar?

Ik hoop dat jullie iets aan deze tip hebben en er jullie voordeel mee kunnen doen. Mocht het lukken wil ik jullie vragen om geen superdeluxe volelektrieke Audi SUV aan te gaan schaffen maar een meer burgertrutterige EV zodat ik nog een beetje op stand blijf in de regio als je begrijpt wat ik bedoel. En Jort kan me op dit moment een beetje luchten. *wink*

Nou, dat was hem weer. Jullie weten het, Jezus houdt van jullie maar meer van mij.

Groetjes van Appelflap


Verzonden vanaf mijn Motorola


Ø voor een verbod op scootmobielen, bladmuziek en overwerk


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 05-11-2023 13:42 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl





Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


OPPEREINDBAAS
The user formerly known as EINDBAAS
Usericon van OPPEREINDBAAS
Posted 05-11-2023 14:32 by OPPEREINDBAAS Wijzig reactieProfiel van OPPEREINDBAASQuote dit bericht

Godver


Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen.


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 05-11-2023 15:06 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487






"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 09-11-2023 20:46 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/nederland/artikel/5417887/greta-thunberg-amsterdam-klimaatdemonstratie

Zondag kun je in Amsterdam malle asperger Greetje met d'r aangeleerde truucje swaffelen.

Zijn vast wel liefhebbers voor.



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


MediaPlayer
Usericon van MediaPlayer
Posted 09-11-2023 20:51 by MediaPlayer Wijzig reactieProfiel van MediaPlayerQuote dit bericht

quote:
Op 9 november 2023 20:46 schreef Natural Disaster het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/nederland/artikel/5417887/greta-thunberg-amsterdam-klimaatdemonstratie

Zondag kun je in Amsterdam malle asperger Greetje met d'r aangeleerde truucje swaffelen.

Zijn vast wel liefhebbers voor.




Ik denk niet dat jij in de positie bent om mensen met autisme belachelijk te maken gezien jouw postgedrag hier, kneusje.


MediaPlayer


ANaturallyDisaster
The Idol
Usericon van ANaturallyDisaster
Posted 09-11-2023 20:58 by ANaturallyDisaster Wijzig reactieProfiel van ANaturallyDisasterQuote dit bericht

Hij maakt jou zelfs belachelijk zonder iets tegen of over je te zeggen, aandachtshoertje.

Of eigenlijk doe je dat zelf door telkens weer op 'm te reageren.


Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 13-11-2023 16:25 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

https://www.buttkicken.nl/briefje-van-jan-aan-de-klimaatactivisten/



Ik ga 'm toch even quoten al is het maar om de zuurgraad van sommigen hier te boosten.

quote:
Beste Gretariërs,

Hèhè!

Ze hebben het door!

Eindelijk begint het tot die pindahersentjes van de klimaatactivisten door te dringen dat je altijd ‘oorzaak’ en ‘gevolg’ hebt. En dat je, als je de gevolgen van iets wilt veranderen, je moet beginnen met de oorzaak aan te pakken.

Dat is wat ik dacht toen ik zag dat jullie gisteren, midden in de verkiezingscampagne, met z’n allen naar Amsterdam waren getrokken voor een klimaatmars.

Ook politieke partijen die de grootste oorzaak van de opwarming van de aarde altijd negeerden of ontkenden waren erbij, begreep ik.

De PvdA, GroenLinks, D66 en Dierenpartij hebben het licht blijkbaar ook gezien.

Zélfs de lijsttrekker van BIJ1 (naam zelf maar even googelen, JD.), de partij die ‘institutioneel racisme’ van werkelijk élke misstand de schuld geeft, liep mee. Misschien is die wat minder op zijn hoofd gevallen bij het paaldansen in de iT.

Enfin, ik vind het fijn dat het kwartje ook bij jullie is gevallen.

Supertof!

Geweldig!

Niet om onbescheiden te zijn, maar het is ook weer niet zo dat jullie het wiel hebben uitgevonden.

Ik roep het namelijk al jaren, als de klimaatcrisis ter sprake komt: it’s the overbevolking, stupid!

Maar goed, beter ten halve gekeerd, dan ten hele failliet.

Zo, zitten er nu genoeg veren in jullie reet?

Dan volgt nu de kritische noot.

Jullie oplossing deugt niet.

De mijne doet geen vlieg kwaad.

Ik zeg altijd: “Als je de overbevolking wilt aanpakken, begin dan met condooms naar Afrika te sturen!” (al vind ik een premie op vrijwillige sterilisatie van mannen daar nog veel beter, wanwege de win-win-situatie die dan ontstaat)

Jullie oplossing is een stuk minder humaan.

Hij was overal in de stad te horen.

Uiteindelijk zelfs op het podium waarvoor alle Gretariërs gisteren aan het eind van de mars verzamelden.

Dat was toen het PR-meisje van de klimaatmaffia, Greta Thunberg, een toespraak moest houden haar spreektijd afstond aan een oud-politicus van de PvdA, Sahar Shirzad.

Die liet er geen enkel misverstand over bestaan hoe júllie de oorzaak van de klimaatcrisis gaan aanpakken.

“From the river to the sea…”

Codetaal voor: alle Joden afslachten.

Ik denk dan: wie zoiets verzint, is wel heel erg ziek in zijn hoofd.

Maar gezien het aantal arrestaties gisteren bij jullie klimaatmars dachten de autoriteiten in Amsterdam daar kennelijk anders over.

Dat waren er namelijk: nul.

“Alles prima verlopen!”, meldde de politie. En iemand van de gemeente Amsterdam: “Buitengewoon goed verlopen”.

En toen hij dat las, riep ergens in een buurtschap in Friesland een ‘oude witte man’: “Sie sind wieder da!”

En hij dacht: val dood, stelletje miesgassers.

Het gíng jullie helemaal niet om het klimaat.

Het gaat jullie om de Joden.

Groet,

JanD


[Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 13-11-2023 16:30]


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 13-11-2023 18:35 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


OPPEREINDBAAS
The user formerly known as EINDBAAS
Usericon van OPPEREINDBAAS
Posted 13-11-2023 23:16 by OPPEREINDBAAS Wijzig reactieProfiel van OPPEREINDBAASQuote dit bericht



Ok de klimaatwappies blijken dus jodenhaters. Allemaal onderdeel van de verdeel en heers tactieken natuurlijk, maar toch wel een vermakelijk schouwspel.


Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen.


OPPEREINDBAAS
The user formerly known as EINDBAAS
Usericon van OPPEREINDBAAS
Posted 14-11-2023 0:11 by OPPEREINDBAAS Wijzig reactieProfiel van OPPEREINDBAASQuote dit bericht



Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen.


MediaPlayer
Usericon van MediaPlayer
Posted 14-11-2023 3:08 by MediaPlayer Wijzig reactieProfiel van MediaPlayerQuote dit bericht

quote:
Op 13 november 2023 23:16 schreef OPPEREINDBAAS het volgende:


Ok de klimaatwappies blijken dus jodenhaters. Allemaal onderdeel van de verdeel en heers tactieken natuurlijk, maar toch wel een vermakelijk schouwspel.


Laat me raden, de interviewer verwart opzettelijk "Joden" met "Israëliërs"?


MediaPlayer


Appelflap
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Appelflap
Posted 14-11-2023 17:58 by Appelflap Wijzig reactieProfiel van AppelflapQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

Hoi, hier ben ik weer.

Zoals jullie weten heb ik mijn AI Fusion tijdelijk offline gehaald zodat ik deze kan verbeteren. Na een aantal tests ben ik er nog niet tevreden over maar ik maak langzaam progressie. Nou zag ik hier een account Mediaplayer. Ik weet niet of dat echt is of AI, maar als het AI is dan gaat de maker daar geen PhD mee halen. Dat kan ik jullie op een briefje geven. Mens wat slecht. Alsof het een AI is in het stadium van de eerste alphatest.

Enfin, daar kom ik niet voor. Ik ben hier weer om jullie een bespaartip te geven.

Het idee kwam bij me op toen ik recent door de straat slenterde terug opweg naar huis en ik iemand met een hond zag lopen. De hond deed de behoefte op de stoep en toen graaide het baasje die dampende frikandel met een plastic zakje op om deze in de bak die even verderop in de straat staat te deponeren.

Nou, toen kreeg ik dus deze geniale ingeving. Ja, geniaal. Wat met die hondensausijs kan kan natuurlijk ook met mijn eigen bolus. Dus ik wat van die zakjes bij die hondenpoepbak, of hoe noem je zo’n ding, meegegrist en ik dus de eerstvolgende keer dat de ontsluiting dreigde de bolus in zakje geparkeerd.

Daarna wel even bezig geweest om het zakje goed dicht te knopen want die lucht die er afkwam… Man man man die hoeft alleen nog maar dood te gaan dacht ik toen.

Toen ik het zakje apart wilde leggen om de volgende dag mee naar te nemen naar de hondenpoepbak merkte ik dat zo’n in plastic verpakte bruine rakker wel lekker warm is aan de handen. En met de verwarming op 17°C bracht dat wat comfortabele verwarming aan de handen.

In het begin voelt dat wat raar maar na een tijdje heb je het gevoel alsof je zit te kneden in een zakje Silly Putty. Zo kun je ook de koters over de streep trekken.

Ik ben nog aan het uitzoeken of de zakjes van biologisch plastic zijn want anders heb ik straks Greta nog achter me aan hahaha. Daar dien ik wel de kanttekening bij te zetten dat biologisch plastic ook niet zaligmakend is.

Wat levert deze tip nu op?
1. Minder waterverspilling want de bolus hoeft niet te worden weggespoeld.
2. Na de arbeid warme handen ook al is het maar voor een korte tijd.
3. Dat kneden heeft een rustgevende werking.
4. Het is ook nog een kidsproof.

Veel succes weer met deze tip. Ondanks dat ik recent vrij druk ben wilde ik jullie deze niet onthouden nu de temperaturen weer dalen.

En jullie weten het… blahblahblah, maar meer van mij.



Verzonden vanaf mijn Motorola (met een barst in het scherm)


Ø voor een verbod op scootmobielen, bladmuziek en overwerk


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 14-11-2023 18:21 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Als het niet om boeren gaat kunnen de klimaatprincipes zo over boord, dat blijkt wel weer.

https://www.nu.nl/economie/6289676/schiphol-hoeft-komend-jaar-toch-niet-te-krimpen-na-druk-van-vs-en-eu.html





Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


ANaturallyDisaster
The Idol
Usericon van ANaturallyDisaster
Posted 16-11-2023 19:46 by ANaturallyDisaster Wijzig reactieProfiel van ANaturallyDisasterQuote dit bericht

quote:
Op 14 november 2023 17:58 schreef Appelflap het volgende:
Hoi, hier ben ik weer.

Zoals jullie weten heb ik mijn AI Fusion tijdelijk offline gehaald zodat ik deze kan verbeteren. Na een aantal tests ben ik er nog niet tevreden over maar ik maak langzaam progressie. Nou zag ik hier een account Mediaplayer. Ik weet niet of dat echt is of AI, maar als het AI is dan gaat de maker daar geen PhD mee halen. Dat kan ik jullie op een briefje geven. Mens wat slecht. Alsof het een AI is in het stadium van de eerste alphatest.

Enfin, daar kom ik niet voor. Ik ben hier weer om jullie een bespaartip te geven.

Het idee kwam bij me op toen ik recent door de straat slenterde terug opweg naar huis en ik iemand met een hond zag lopen. De hond deed de behoefte op de stoep en toen graaide het baasje die dampende frikandel met een plastic zakje op om deze in de bak die even verderop in de straat staat te deponeren.

Nou, toen kreeg ik dus deze geniale ingeving. Ja, geniaal. Wat met die hondensausijs kan kan natuurlijk ook met mijn eigen bolus. Dus ik wat van die zakjes bij die hondenpoepbak, of hoe noem je zo’n ding, meegegrist en ik dus de eerstvolgende keer dat de ontsluiting dreigde de bolus in zakje geparkeerd.

Daarna wel even bezig geweest om het zakje goed dicht te knopen want die lucht die er afkwam… Man man man die hoeft alleen nog maar dood te gaan dacht ik toen.

Toen ik het zakje apart wilde leggen om de volgende dag mee naar te nemen naar de hondenpoepbak merkte ik dat zo’n in plastic verpakte bruine rakker wel lekker warm is aan de handen. En met de verwarming op 17°C bracht dat wat comfortabele verwarming aan de handen.

In het begin voelt dat wat raar maar na een tijdje heb je het gevoel alsof je zit te kneden in een zakje Silly Putty. Zo kun je ook de koters over de streep trekken.

Ik ben nog aan het uitzoeken of de zakjes van biologisch plastic zijn want anders heb ik straks Greta nog achter me aan hahaha. Daar dien ik wel de kanttekening bij te zetten dat biologisch plastic ook niet zaligmakend is.

Wat levert deze tip nu op?
1. Minder waterverspilling want de bolus hoeft niet te worden weggespoeld.
2. Na de arbeid warme handen ook al is het maar voor een korte tijd.
3. Dat kneden heeft een rustgevende werking.
4. Het is ook nog een kidsproof.

Veel succes weer met deze tip. Ondanks dat ik recent vrij druk ben wilde ik jullie deze niet onthouden nu de temperaturen weer dalen.

En jullie weten het… blahblahblah, maar meer van mij.



Verzonden vanaf mijn Motorola (met een barst in het scherm)



Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden.


OPPEREINDBAAS
The user formerly known as EINDBAAS
Usericon van OPPEREINDBAAS
Posted 16-11-2023 19:51 by OPPEREINDBAAS Wijzig reactieProfiel van OPPEREINDBAASQuote dit bericht

Godver ik zie nu Fusion met zijn eigen warme bolus op de bank zitten deugen.


Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen.


Slechtie
Usericon van Slechtie
Posted 16-11-2023 19:54 by Slechtie Wijzig reactieProfiel van SlechtieQuote dit bericht



Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 18-11-2023 20:51 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

quote:
Op 16 november 2023 19:51 schreef OPPEREINDBAAS het volgende:
Godver ik zie nu Fusion met zijn eigen warme bolus op de bank zitten deugen.


Boetseert ie er poppetjes van ja?



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 03-12-2023 9:08 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Dit topic is 37 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen