|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
En shizzle my nizzle natuurlijk! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Anders, maar toch ook! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Minst laffe rechts-populisten. MediaPlayer |
|
Hoi Natascha. Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. |
|
Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. |
|
Edit: En nu zal er wel een reactie komen van 1 of meer ZM staatsmongolen. [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 05-10-2023 19:57] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
ZM is belangrijk voor je, maar zie je het echt als een eigen staat? |
|
En dat zeg jij als recidivist met multiple permbans wegens wangedrag. Krieg is er niks bij. Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. |
|
Sjeeps, het gat in de ozonlaag is ook terug van weggeweest. https://www.nu.nl/klimaat/6283896/gat-in-ozonlaag-haast-niet-eerder-zo-groot-bijna-drie-keer-omvang-brazilie.html Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. |
|
Ik wil me eigenlijk wel aanmelden bij de Staatsbos Mongolen. Toch weer lekker in de natuur. |
|
Is Shell ook zo'n "staatsmongool"? |
|
quote: Je had al snel beet. Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. |
|
quote: als je sociaal netwerk zich beperkt tot ZM dan snap ik wel dat je zo redeneert. signature |
|
Nouja, nog even en we gaan toch echt het gevecht aan! Protect my balls! |
|
met zijn eigen verzuurd klimaat signature |
|
Zure regen is gemaakt van de tranen van ND. |
|
quote: Zuur is een linkse hobby, dat bewijzen ze hier ook keer op keer. En ik heb niet de indruk dat ND links georienteerd is. Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. |
|
ND: "Alle buitenlanders zijn verkrachters en moeten het land uit" Andere mensen: "Nee" ND: "Haha links is zo zuur" MediaPlayer |
|
quote: Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. |
|
https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/artikel/5411840/politie-meldt-32-minderjarige-klimaat-demonstranten-bij-veilig-thuis Welk soort mensen maken die meldingen dan? |
|
Mensen met empathie. Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. |
|
quote: Leg eens uit. MediaPlayer |
|
Bespaar je de moeite. Alle accounts die een naam hebben in de richting van Natural Disaster zijn trollaccounts van dezelfde persoon (Natural Disaster zelf overigens niet). Is er ook nog "Slechtie" en " Appelflap", en dat is tevens dezelfde persoon. Namelijk OPPEREINDBAAS. Hij gebruikt chatGPT om posts te genereren. Je praat dus met een bot. Zoals altijd is negeren is beste optie. |
|
Dat verklaart de steeds herhalende pogingen tot "beledigingen". MediaPlayer |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |