|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Even gefixt voor je als je weer Jensen videos of De Hond stats gaat posten, graag gedaan pik! |
|
Never have so many sacrificed so much for so few |
|
Wat wil je precies duidelijk maken middels het posten van dat filmpje? |
|
Bij XR steekt er straks nog even eentje fijn de houtkachel/open haard aan. Alles voor een beter klimaat. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Je hebt een goed punt om gelijk alle klimaatgekkies en überhaupt die gekke klimaathysterie onderuit te halen. When your people matter, menstrual health matters |
|
Klimaatgekkies. :') Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Ik ben gewoon even benieuwd hoor. Wat ben je nou precies aan het doen? Alles waarje een hard plassertje van krijgt of waar je om onverklaarbare redenen van in een deuk ligt met ons delen in elk topic waar je de kans krijgt? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Mag een ander van jou nog wel iets posten hier op ZM of wordt dat een XXL privilege? Linkjes naar briefjes -> huilie huilie Plaatjes van hypocrisie -> huilie huilie Maakt eigenlijk niet uit wat -> huilie huilie Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Ik vind ze vaak erg vermakelijk die vierluikjes Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. |
|
Hotels in las Vegas hebben geen 13de verdieping. Nou ja, hij wordt in de liften iig niet getoond. Geen idee hoe dat in de rest van de usa zit. Doch dit terzijde. [Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 24-07-2023 19:17] "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Het deugvolk kan er niet tegen als ze met hun hypocriete gedrag geconfronteerd worden. Niet dat ik XXL tot het deugvolk reken, maar hij gedraagt zich soms wel zo. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Sterf toch. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Het klimaat in dit topic wordt ook steeds minder "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
XXL heeft vandaag een hoge bloeddruk denk ik. Gaat wel weer over. Anders het zout bewaren voor op de tegels als het glad is. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote:Het ligt niet aan jou hoor. Echt niet. Jij bent een aardige, genuanceerde, niet opdringere fijne vent die goed met kritiek weet om te gaan. Het ligt aan XXL en de naderen die klagen over je postgedrag. Nou daar komt je whataboutism of :') of bloeddruk blabla weer. When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. |
|
quote: Die bleek vanmorgen bij de arts na 5 metingen in een half uur voor een beter beeld inderdaad te hoog. En nu steek ik even een peuk op zodat daar ook nog een corrigerend vingertje voor omhoog kan. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Wel binnen roken, hè. Beter voor het milieu. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Jij ging toch weg? Niemand dwingt je om hier te komen he. Ik vind jou meer huilie huilie doen eigenlijk. Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. |
|
Even normaal doen tegen XXL. Hij heeft gewoon zijn dag, week, maand, whatever niet. En een hoge bloeddruk las ik net. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Dudez ik heb een nieuwe bespaartip voor jullie. Gisteren ontdekte ik dat het licht van mijn koelkast altijd aan is. Je kan de deur niet opentrekken of dat licht is aan. Sinds gisteren heb ik dus de stekker van de koelkast uit het stopcontact getrokken want van zulks sluipverbruik ben ik natuurlijk niet gediend. Dikke knuf van mij en Jezus. Hij houdt nog steeds van me. Ø voor een verbod op scootmobielen, bladmuziek en overwerk |
|
Een oudere grap kon je niet vinden? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Ja,wij kennen elke grap natuurlijk al, das de leeftijd. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |