|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Dit soort "angstzaaierij" bedoel je? Of iets anders? MediaPlayer |
|
Sommige mensen kunnen niet goed met een angst omgaan en reageren dan wat raar. Big whoop. Wees niet gefopt door de stenen die ik heb, ik blijf ik blijf Sjannie uit de buurt |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: True maar er drank & drugs en de alternatieve waarheid signature |
|
quote: Zoals op de A12 bij Den Haag gaan zitten bijvoorbeeld. Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. |
|
En dan tegen de braless met fossiel gevulde tieten van Carice op gaan staan te rijen zeker? |
|
De wereld is weer veilig als het gaat over de tieten van Carice. Wees niet gefopt door de stenen die ik heb, ik blijf ik blijf Sjannie uit de buurt |
|
quote: Laat zien waar de prioriteiten liggen bij de klimaatontkenners. MediaPlayer |
|
quote: ook lekker longkanker opdoen voor je plezier, moet je goed gek voor zijn. signature |
|
quote: Maar wie produceren die longkanker? MediaPlayer |
|
Niemand. Dat is een natuurlijke cyclus van de aarde. "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
Altijd fijn als er een tweekamp ontstaat en je weet dat je bij de bende zit die het wel begrijpt. Wees niet gefopt door de stenen die ik heb, ik blijf ik blijf Sjannie uit de buurt |
|
De binaire denkwijze van MP toegepast op hemzelf. Vraag aan MP: Was jij bij de demonstraties op de A12? Antwoord MP: Nee. Conclusie: MP is een klimaatontkenner. Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. |
|
Gottem. MediaPlayer |
|
klimaat en milieu, eigenlijk zijn het domme dingen. Als er geen milieu zou zijn, dan zouden we het ook niet kunnen vervuilen. Net als dat klimaat, donder op stom klimaat, je bent een mietje. signature |
|
https://www.ad.nl/binnenland/studie-betwist-nut-voor-natuur-van-opkoop-piekbelastende-veebedrijven~a27dabd0/ Het UvA zal binnenkort ook wel gecanceld worden. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
https://www.nu.nl/klimaat/6281038/uitbarsting-vulkaan-tonga-leidde-onverwachts-tot-wereldwijde-opwarming-klimaat.html Cancellen, al die vulkanen. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Wees niet gefopt door de stenen die ik heb, ik blijf ik blijf Sjannie uit de buurt |
|
Eentje uit de oude doos. https://www.ad.nl/wetenschap/nasa-beperk-co2-uitstoot-om-oorlog-met-buitenaardse-wezens-te-voorkomen~ad5e3e6e/ Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: even normaal doen tegen je moeder signature |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
https://www.telegraaf.nl/nieuws/594119009/groene-politica-neemt-taxi-op-autoloze-zondag-om-te-praten-over-anti-autoplannen Hypocrisie is ze niet vies. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Wat als je een klimaatactivist bent met een fysieke handicap? Moet je dan ook maar op de fiets van meneer Disaster? Taxi's waren niet verbannen, trouwens; Ook zonder die mevrouw hebben ze gewoon gereden. Dat wil niet zeggen dat het goeie optiek is van haar kant, maar dat rechtswappies graag van een mug een olifant maken betreft dit soort berichtgeving. Zie ook: MediaPlayer |
|
Hoe voelt dat nou om te reageren op posts van iemand die jouw posts totaal negeert? #karen Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |