|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Als Jan Disaster om half 4 klaar is met zijn dienst komt ie hier even zuren over dat mislukte zonnefietspad. Dan weten jullie dat alvast |
|
Dat is dat fietspad waarboven ze die 1300 bomen gaan kappen? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Ja, je hebt gelijk als je stelt dat er eigenlijk geen reden is om te kijken naar Hart van Nederland of daar verder via welke andere manier dan ook aandacht aan te besteden. We zijn het gewoon eens met elkaar! Maar ND, twijfel jij aan de echtheid van de klimaatproblematiek? Wees niet gefopt door de stenen die ik heb, ik blijf ik blijf Sjannie uit de buurt |
|
Verkeerde topic, dit is niet het weersverwachtingen topic toch? |
|
Lief doen tegen Natural Onwuka. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Iemand moet hen toch wijzen dat er een verschil is tussen klimaat en het weer? |
|
Als het heet is is het klimaat, als het koud is is het het weer. Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. |
|
Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. |
|
Nou, that's it, klimaatwetenschap staat mooi voor lul, er is dus gewoon he-le-maal geen opwarming en extreme weerpatronen. Allemaal hysterie. Je kunt je dan afragen of er machten zijn die deze hysterie bewust creeëren, en met welke bedoeling. Vast om het gewone volk zoals ik te ondedrukken. When your people matter, menstrual health matters |
|
Rek jij je benen wel voorafgaand aan het maken van een dergelijke post? Wees niet gefopt door de stenen die ik heb, ik blijf ik blijf Sjannie uit de buurt |
|
quote: Ik reserveer vast een kamertje in de bibliotheek. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Gaat het wel goed met je bloeddruk bange witte man? Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. |
|
quote: Ben je nou serieus? |
|
Dude When your people matter, menstrual health matters |
|
Dat stukje hysterie klopt wel ja. Allemaal clickbait, extreme emoties doen het nou eenmaal goed. Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. |
|
Zekers, en meer is t niet. Kijk media s.ullen van alle emoties, en idd vooral angst doet t goed. Maar in tegenstelling tot angst voor reële zaken als ziekten, oorlog, honger, verkeersongelukken etc etc is dit irreële angst. Er is namelijk geen klimaatprobleem. Allemaal leugens die domme sheeple slikken als zoete koek. When your people matter, menstrual health matters |
|
Punt is dat door alle overdrijvingen en misleidende uitslagen (grondmetingen ipv hoogtemetingen waardoor er allerlei records lijken te breken) er geen normaal debat over mogelijk is. Jij bent daar een mooi voorbeeld van. Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. |
|
https://www.climategate.nl/2023/07/nobelprijswinnaar-natuurkunde-2022-bestempelt-klimaatcrisis-als-gevaarlijke-corruptie-van-de-wetenschap/ quote: En zo is het. Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. |
|
quote: Hear, hear. Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. |
|
quote:Nee jij. Je denkt genuanceerd te zijn, slimmer dan de massa, maar je laat keer op keer zien dat je maniakale gezoek naar inconsistentie, foutieve metingen etc haalt uit wappiebronnen. Op zich niet heel erg, maar als als keer op keer blijkt (Corona anyone?) dat a) je bronnen ongelijk hebben, b) je blijkt echt geen basale statistieken te beheersen of c) de regulieren wetenschap a) achterhaalt danwel verklaart, zoals reguliere wetenschap dat doet, tsja... Een veelgebruikte wappietechniek is keer op keer 'bewijs' verzamelen welke aangeeft hoe fout de huidige wetenschappelijke inzichten zijn (lees: inslaan uit wappie bronnen), uiteraard met als doel het Grote Complot aan te tonen, en de niet-wappie bijna dwingen om dit weer helemaal uit te pluizen en te weerleggen. Zoals soms hier door bijv een AG, of een ElitE wordt gedaan. En als je dan erop gewezen wordt dat je ernaast zat, of schromelijk overdreef, of dat je een punt had, maar niet relevant vwb t grote plaatje, duik je weer op wat anders. Je hebt ook echt geen benul of er met mij over klimaatverandering te praten valt, want de discussie voer ik niet hier. Maar de wappie die graag roept dat 'de ander zo graag iedereen die anders denkt tot wappie bombardeert ' bombardeert iedereen tot dom, sheeple, 9nredelukk, blind. Succes ermee. Tot de volgende nieuwe wappie theorie. When your people matter, menstrual health matters |
|
'Wetenschap is ook maar een mening'. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Paul is wat dat betreft wel het schoolvoorbeeld van "rook creeeren om de doelpalen te kunnen verzetten". Het is waarschijnlijk een copingsmechanisme voor kwalitatief slecht getroll. Wees niet gefopt door de stenen die ik heb, ik blijf ik blijf Sjannie uit de buurt |
|
quote: Jij kan het weten. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |