|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Dat punt lag vorig jaar 5 dagen vroeger in het jaar. Dit jaar dus betere resultaten geboekt. |
|
hehe signature |
|
https://www.change.inc/energie/bouw-van-het-grootste-windpark-op-zee-ter-wereld-dit-weekend-van-start-40275 EMK-vissers: quote: Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Die windmolens werken beter tegen visserij dan keien hoor. Je mag namelijk niet in de buurt varen. Windmolens hebben een aantal negatieve effecten qua trillingen (voornamelijk voor zeezoogdieren en wat selecte vissen) en ook verstoring van bodem en stroming. Maar weinig is zo destructief als boomkorvisserij wat de hele bodem overhoophaald en bijvangst maar in de water flikkert. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Ow. Ok. Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. |
|
https://www.rtlnieuws.nl/sport/artikel/5400211/demonstranten-leggen-wegrace-wk-wielrennen-stil Klimaatdwazen. Nou wordt er gefietst is het weer niet goed. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Ze hebben bereikt wat ze wilden bereiken. Succesvolle demonstratie dus. |
|
Je houdt je al net zo goed aan je beloftes als die Amsterdammer. Heb je al Elstars? [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 06-08-2023 15:06] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Raar om te zeggen, maar nu ze de wielerterroristen aanvallen vind ik ze steeds sympathieker worden. signature |
|
Dit soort acties zullen niet zo snel verdwijnen denk ik. Het doel is aandacht vragen voor een probleem. Dat gaat een stuk makkelijker bij een WK wedstrijd of een evenement van soorgelijke grootte dan bij een lokaal event. |
|
En je ziet zelf nog niet dat dat eerder averechts werkt? Of ga je op 9 september naast deze landwalvis op de A12 liggen? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Gewoon een stakingsactie van de Boeren triggeren zodat ze elkaar beginnen lastigvallen. Heerlijk is dat, doe ik op mijn werkplaatsen ook altijd. Krachten/mensen waar ik een hekel aan heb tegen elkaar opzetten. Love it. signature |
|
Dat is echt indrukwekkend om te horen. Je hebt de optie om mensen te sturen, en je doet het ook! Nu jezelf nog. |
|
quote: Toen de boertjes het deden hoorde je hem niet, erg selectief Jan |
|
Nee hoor. Dat is volkomen terecht. Maar dat weet jij als rellende trol natuurlijk ook wel. [Dit bericht is gewijzigd door Schweinhein op 06-08-2023 18:06] |
|
https://www.ad.nl/gezond/klimaatverandering-bedreigt-onze-gezondheid-misschien-wel-grootste-ramp-van-deze-eeuw~a9f0d72b/ Een milieu-arts, what the heck is dat nou weer :') Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. |
|
quote: Dat is iemand die de invloed van het milieu, i.e. het ding waar we voortdurend in leven, op onze gezondheid kent/onderzoekt. Wat een volstrekt naïve instelling dat je niet eens kan bedenken dat dat een zinnig iets kan zijn. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Blabla, ik ben Syp Winia, en ik begrijp statistiek niet en dat wetenschappers prima geannoteerde plaatjes maken waar je zelf nog een beetje moeite voor moet doen om het te begrijpen. Niet tegenzeggende dat veel mensen het verkeerd interpreteren, maar de mensen die er te gestresst van raken hebben meer gelijk dan mensen die zeggen dat het allemaal wel meevalt. [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 07-08-2023 13:46] Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Die Syp Wynia produceert dan ook geen wetenschap of kennis of zo, maar alleen een politiek gekleurde mening. Maar voor al diegenen die het willen horenis het weer "bewijs". Hij, en bijv. STAFF (stichting Agri"facts"), hebben er mooi verdienmodel mee gemaakt.... “If you think the economy is more important than the environment, try holding your breath while counting your money.” – Professor Guy McPherson |
|
quote: Yup. Opmerkelijk hoeveel meer we van dat soort clubjes/mensen krijgen, en hoe makkelijk andere mensen erin trappen. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
MSM fap fap fap. Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. |
|
quote: Zo iemand heet een milieukundige. En als AD aan objectieve verslaggeving zou doen dan hadden ze die term ook gebruikt. Maar dat roept niet genoeg emotie op dus moeten er weer de nodige NLP technieken aan te pas komen. Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. |
|
quote: Blabla, ik ben AG en begrijp manipulatie dmv verschillende schaalverdelingen niet. Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. |
|
quote: Dat is net zoiets als zeggen dat een scheikundige een natuurkundige is... Maar dan kunnen we biologen ook wel zo gaan noemen. Of wie dan ook die naar fysica kijkt. Normaal gesproken scharen we artsen niet onder milieukunde. De focus in dat laatste is namelijk niet medisch, en bij een milieu-arts juist wel. Als je het zo graag specifiek wil benoemen kunnen we nog voor medisch-milieukundige gaan, wat niet heel gebruikelijk is maar geeft de nuance wel goed. Evengoed wel een zeer emotionele term, natuurlijk, hoop niet dat je het er te zwaar mee hebt. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |