|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Daar hebben we ND's gepatenteerde antwoord weer: "No you". MediaPlayer |
|
quote: Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. |
|
Dat heb ik gevraagd inderdaad. MediaPlayer |
|
Je snapt je eigen vraag niet. En maar klagen over een ander. Waarom ga je niet naar een forum met waar je met gelijkgestemden je zuurgraad kunt delen? En met gelijkgestemden bedoel ik niet je inteeltzusje. Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. |
|
quote: En jou van je stalker hobby beroven zeker? MediaPlayer |
|
Aldus de projecterende aandachtshoer. Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. |
|
doen jullie dit allemaal wel in jullie pauze? signature |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Mij mag je betalen in reviews. MediaPlayer |
|
damnit, juist - werk van maken signature |
|
Heb je geen baan voor Karen? Dan kan ze uit de bijstand. Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. |
|
Wees niet gefopt door de stenen die ik heb, ik blijf ik blijf Sjannie uit de buurt |
|
"Een onzekere inschatting." Oh, het is niet zeker. Goh. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
De angstmodellen van de experts voorspellen meer angst. Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. |
|
en de vermijding van angst voor angst door angst gaat recht evenredig de lucht in. Jullie zijn mekaar allemaal waard signature |
|
quote: "Angstmodellen", beter bekend als "de wetenschap"... MediaPlayer |
|
quote: Alleen in jouw wereld. Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. |
|
Is dat zo ja? MediaPlayer |
|
|
|
Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. |
|
Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. |
|
quote: De wetenschap? [Dit bericht is gewijzigd door ANaturallyDisaster op 04-11-2023 6:54] Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. |
|
Bron? MediaPlayer |
|
Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |