|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ja, ga er maar tof over doen. |
|
|
|
quote: Bosma is een lul en weet echt wel wat er met de tweet bedoeld werd. |
|
quote: Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. |
|
Dit is niet het selfie topic |
|
Nou barsten we op zm van de topics, maar een selfie topic? Nee. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
You better check yo selfie before you wreck yo selfie When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Het is dan ook een quote van een post van jou. En je foto past perfect bij je gedrag. [Dit bericht is gewijzigd door ANaturallyDisaster op 22-06-2023 21:57] Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. |
|
Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. |
|
quote: Dudez, wat ik deze week ontdekt heb. In plaats van bij het douchen water uit tijdens inzepen, scheren etc ben ik droog gaan douchen. Het scheelt zo al gauw 40 liter water per douchebeurt. Ik vind t helemaal geweldig. Mja, het is wat harder poetsen maar das te overzien. Ø voor een verbod op scootmobielen, bladmuziek en overwerk |
|
Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. |
|
Misschien kun je ook nog de haren in het doucheputje uitknijpen in een glaasje en dat opdrinken? Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. |
|
quote: Er is natuurlijk een verschil tussen klimaatverandering erkennen en maatregelen nemen en ingrijpende totalitaire voorstellen doen die de vrijheid van burgers ingrijpend inperkt. Zo kun je kun je corona een probleem vinden, vaccinatie ok vinden, maar tegelijkertijd tegen vaccinatieplicht of registratieplicht zijn. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Nuanceren, ugh. I want you to caress me like a tropical priest |
|
@ElitE: nie doen. Antropogene opwarming voor de aarde is voor 2 ZMers resp. gecalculeerde hysterie om de populatie te onderdrukken c.q hysterie gebaseerd op onkunde van mensen die geen eens het weer van de dag erop kunnen voorspellen. When your people matter, menstrual health matters |
|
Serieus ingaan op een meme :') Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. |
|
Tuuuuuurlijk When your people matter, menstrual health matters |
|
Je ziet de zuurgraad bij hem stijgen. Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. |
|
Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. |
|
quote: Wat leuk. Nu kan ik je Vincent noemen. Dat maakt onze band hier net wat hechter. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Nou ja, de Holocaust ontkennen is ook strafbaar, dus wel consistent When your people matter, menstrual health matters |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Nu.nl wil alleen reacties en dergelijke die in hun straatje passen. Heel slecht, imo. Kijk al een jaar of wat niet meer naar hun site. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
https://twitter.com/i/status/1681637050087514113 Het armzalige pauperleven van een stelletje klimaatdwazen. Met een Eindhovens waterkanon met d'r bakkes tegen de muur omhoog spuiten. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |