|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Hahaha jij bent echt knettergek, of je die shit nu echt gelooft of hier aan het trollen bent. |
|
quote: Het ene sluit het ander niet automatisch uit. Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. |
|
quote: Ghehehe |
|
quote:Arugmentum ad auth... ach laat ook maar. Goed punt! Hij zal wel gelijk hebben When your people matter, menstrual health matters |
|
quote:heel veele, echter, ondanks de onzekerheid over t aantal, verreweg de minderheid. En die wordt steeds kleiner. Echt, ik kan niet geloven dat ik met een klimaatcrisisontkennr praat. Daar lees ik over, maar hij bent gewoon echt hier aanwezig. When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: quote: Twee KANKERHARDE opmerkingen. BAM!!1! When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Zet je leesbril op als je op je typtyfustelefoon aan het typen bent! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Kwam dit artikeltje tegen in de Trouw: https://www.trouw.nl/binnenland/slecht-gefundeerde-huizen-verzakken-door-de-droogte-nog-sneller-schade-wordt-groter-dan-in-groningen~b1450232/ Zijn gewoon twee hele verschillende huizen, maarja de angst moet er wel inblijven natuurlijk. Op google maps zie je ook nog eens heel duidelijk dat het ene huis een stuk dichterbij staat, knap staaltje misleiding weer dus. Goed gedaan hoor Trouw [Dit bericht is gewijzigd door OPPEREINDBAAS op 19-08-2022 0:00] Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. |
|
quote:Was idd op de mobiel lol When your people matter, menstrual health matters |
|
quote:Ja, zijn verscillende huizen, word ook nergens beweerd dat ze t zelfde zijn. Wat is er precies fake aan? quote:Ik ben wat trager dan jij, maar wat heeft dit met het verzakken te maken, het feit dat 1 van de bewoners met een trappetje omlaag moet (insinuerende dat dit eerder niet t geval is) en de ander niet? Waar zit precies de misleiding? Geen sarcasme, ik zie t echt niet When your people matter, menstrual health matters |
|
Nee jij ziet wel meer niet. Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. |
|
Ik ben dan ook een door de Reptilians gehersenspoelde Rutte-kloon, opgebouwd uit 5G nanobots. Maar goed, je wilt niet antwoorden. Prima. When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Correct, daarom reageert ie ook overal zo retarded. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Grappig. Ik trek namelijk een heel andere conclusie dan jij. Namelijk doet Trouw net voorkomen alsof het pand door de huidige droogte verzakt is. Dat is natuurlijk krankzinnige beeldvorming. Het rechter pand is een stuk nieuwer en daardoor valt op dat het linker blok in de loop der tijd verzakt is. Dat neemt niet weg dat verdroging voor verzakking kan zorgen. Dat is logisch. Als water verdwijnt uit grond wordt deze compacter. Dat kan elke debiel bedenken. |
|
Ik zie vooral dat het linker huis nu meer rostoelvriendelijk is. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote:Klopt. Dat komt komt omdat verlichte personen zoals jij nooit je kennis delen en bij een tegengeluid of vraag gelijk in code termen als junk, farizeeër etc beginnen te spreken. When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Daar zijn we het iig over eens. quote: Alsof dat linker blok ooit zo'n hoge instap had en dat dat nu helemaal de grond in gezakt zou zijn. Dus dat hele blok is een halve meter kaarsrecht waterpas naar beneden de grond in gegaan. Yeah right, ik geloof daar niks van. Allemaal onderdeel van de angstcampagne. [Dit bericht is gewijzigd door OPPEREINDBAAS op 19-08-2022 13:30] Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. |
|
quote: Nee natuurlijk niet en dat maakt dat plaatje zo ongepast. Want die panden zijn onvergelijkbaar. Maar dat de bodem daalt is een feit. En dat komt door het soort bodem. Zandgrond is daar niet gevoelig voor maar drassige poldergond wel. We hebben satellieten die dat heel precies kunnen meten: https://bodemdalingskaart.nl/nl/ Maar als het even extreem droog zakt je huis niet meteen een halve meter natuurlijk. Het gaat op zijn snelst om millimeters per jaar. Maar goed. Paniek is bij bepaalde bevolkingsgroepen gemakkelijk gecreëerd en daar kan zo'n onheilsprofeet dan mooi meer bangmakerij aan verkopen. |
|
quote: We zijn het wel eens hierover. De misleiding in dit artikel is heel erg duidelijk. Fusion heb je ook even meegelezen? Misschien snap je het dan ook. [Dit bericht is gewijzigd door OPPEREINDBAAS op 19-08-2022 13:48] Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. |
|
quote: |
|
quote: IN YOUR FACE!!! Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote:Nee ik doe slechts een PhD dit gaat echt heel heel ver over mijn pet heen. Jammer dat je niet inging op mijn oprechte vraag en nu een beetje komt roepen of ik 'even' mee heb gelezen en t misschien nu ook snap. @Snaack dank voor de uitleg en context When your people matter, menstrual health matters |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |