|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Psies. Zoveel actieve users zijn hier nou ook weer niet. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Ik heb mijn Fusion bingo kaart al weer vol. 1. 'Wappie' schreeuwen 2. Wat gewichtige termen er tegenaan gooien zonder echt een punt te maken 3. Nog een keer 'wappie' of 'conspiracy' schreeuwen 4. Laten weten dat hij superieur is 5. Ter afsluiting nog een keer 'complotten' of 'reptilian' roepen Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. |
|
Je mist nog dat hij weer het woord 'antropogeen' gebruikt. Duidelijk favoriet, is dat dan het enige 'moeilijke woord' wat ie kent? Wel een gemiste kans daar, dat ie niet voor de god-weet-ik-veel-zoveelste-keer 'terloops' laat vallen dat ie hoogopgeleid is. Winter is coming |
|
quote: Goed punt, ik heb 'm er ff bijgezet Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. |
|
Jeetje wat boeit het je veel "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
Jeetje wat zuur weer Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. |
|
Nee het is wel leuk hoor, maar nu is het ook wel weer even genoeg. Ieder zijn mening. Winter is coming |
|
Die Fjoesjon is zelf een complotdenker. Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. |
|
alles wat je zegt ben je zelluf signature |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
https://twitter.com/i/status/1799801228005867756 Gerrit - we moeten gewoon stoppen met fossiele brandstoffen en dan zien we wel wat er gebeurt - Hiemstra Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
https://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/4344189/11 Waarom hebben we eigenlijk twee tipoks over hetzelfde? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
https://x.com/Sandervandam2/status/1800116311269478724 quote: Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Ik dacht dat Twitter alleen voor sukkels was. "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
quote: Die zijn grotendeels naar Mastodon, Bluesky of Thread verkast. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Wow nooit van gehoord "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
Ik heb me na mijn vertrek bij twitter weer vol op zm gestort. Daar! En ik was al weg voordat iedereen weg was lol. Eerst wel leuk en handig, later nee en dan maar niet "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Thread zie ik trouwens als reclame wel eens voorbij komen op facebook. Irritant! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Blij dat hij toegeeft dat de aarde opgewarmd is, maar ja weer =/= klimaat dus geen idee wat hij verder probeert te zeggen. I wish I was a butterfly || Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Er is nog geen cent van al die miljarden tegen klimaatverandering uitgegeven en toch werkt het al. Ik heb de thermostaat maar even 0.000036 graden hoger gezet. Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Dat komt omdat de bakker tegenwoordig bij 120C brood bakt. Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. |
|
En ook gewoon doorgaan met die nonsens he Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. |
|
Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |