|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Inderdaad geen speld tussen te krijgen. Jammer maar helaas, want ik ben gek op vlees. Maar efficiënt is het nou eenmaal niet. EDIT: En dat doet me er aan denken: als je nu dan toch miljarden in innovatie wilt steken op dit gebied, waarom dan niet wat meer momentum brengen in de productie en certificering van kweekvlees? Dat kan met veel minder belasting van de natuur, met een veel efficiënter grondstofgebruik, met uiteraard veel minder dierenleed en ik denk dat het er niet minder om zal smaken. Liever gisteren dan vandaag. Het is godverdomme 2022, niet 1022. [Dit bericht is gewijzigd door Negatieveling op 08-08-2022 20:09] https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
Klimaatgekkies: Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Ja. En beoog je hier nog een argument uit te halen? When your people matter, menstrual health matters |
|
En geloof je dat nu allemaal of net niet? The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Straks nog een post van Martin Luther King signature |
|
quote: Droom lekker verder Never have so many sacrificed so much for so few |
|
https://www.nu.nl/klimaat/6216602/om-droogte-echt-op-te-lossen-moeten-we-s-winters-soms-natte-voeten-accepteren.html [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 10-08-2022 9:25] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Boodschap: gewoon lekker autorijden want hunnie. Ik zou het nog even omrekenen naar aantallen boeren. When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: https://nl.wikipedia.org/wiki/Gemiddelde Ik zou zeggen, maak jezelf eens vertrouwd met dit begrip. Er gaan werelden voor je open! |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
https://www.cfact.org/2021/11/22/scotland-cut-down-14-million-trees-to-make-way-for-wind-power/ De whisky is ze in de bol geslagen. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
When your people matter, menstrual health matters |
|
Tijd voor een dam op de plek waar de rivieren de zee instromen. Dan houden wij iig het beetje water wat deze kant op komt nog even vast. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
En alle mensen die zonodig dicht aan het water willen wonen uitkopen. Uiterwaarden hebben een doel en dat is geen woonbestemming. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: mee eens. Maar laten we ook maar eens 75 % van de greppels en verdiepingen van de waterlopen die tbv de landbouw zijn gedaan maar eens terugdraaien. Dan wordt het water een stuk beter vastgehouden. “If you think the economy is more important than the environment, try holding your breath while counting your money.” – Professor Guy McPherson |
|
Ander waterbeheer, ja. Weet niet of dat in nl ook gedaan wordt maar in duitsland zag ik een soort dammetjes langs de snelweg met om de zoveel meter een doorvoer met een buis. Vroeg me af waar dat voor was. Wat ik er uit op meende te maken is dat het regenwater op die manier niet het riool in gaat maar via buizen richting de naastgelegen akkers en slootjes. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 13-08-2022 11:55] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
"Depressie" op komst. Een beetje regen kan geen kwaad. [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 13-08-2022 13:02] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Triest When your people matter, menstrual health matters |
|
Klopt, het grondwaterpeil zal er niet van onder de indruk zijn. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Het was direct aan jou gericht clown When your people matter, menstrual health matters |
|
|
Goedemorgen heren, Ik kan het nog niet helemaal goed inschatten omdat Snaack kennelijk nog uit ligt te slapen maar is de toon voor vandaag hiermee inmiddels gezet? Dan kan ik namelijk beter andere dingen gaan doen zoals een beetje opruimen in de schuur ofzo. Vriendelijke groeten, XXL Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Gewoon wat aan laten lullen die gast. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |