|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Je weet toch wel beter AG... When your people matter, menstrual health matters |
|
Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Is zo. Maar flagrante nonsens onbeantwoord laten zorgt ervoor dat het zich verder verspreidt. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Daar hebben we afgelopen jaren talloze voorbeelden van gezien inderdaad. |
|
quote: Dat klopt. Met die tokkie roepende tokkie als voorbeeld. [Dit bericht is gewijzigd door ANaturallyDisaster op 01-06-2023 22:28] Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. |
|
quote: Maar die beweert verder niets, die schreeuwt alleen maar wat. |
|
quote: Verantwoord jezelf even, hier, Bennie! Schaar je jezelf nu bij de fascisten of niet?? Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Het wél beantwoorden zorgt overigens voor niets beter. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Iemand had ooit een signature die dit alles mooi samenvat. Invictus? |
|
@AG: Laat gaan. Meningen veranderen hier niet, links of rechtsom. [Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 02-06-2023 10:07] "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote:Ik vond die uitspraak oneindig quotable uit tristesse. Ook een prachtig patroon. Opruiende populistische artikels/opinies posten, iemand die daar met diepgang op ingaat, daarop reageren met een platte dooddoener (waar je een bingo-kaartje op kan maken) en eindigen met iets opruiend. Graaiflatie? Bruh. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Ik hoor het al, Benknukkels is ook een fascist! Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Je hebt gelijk, maar ik ben belast met vervelend zijn dus kan het moeilijk laten gaan Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote:Het meta-level is te hoog hier I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
ik wacht met smart op het antwoord van Jan |
|
Links posten rechts lullen "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|
quote: lol "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
https://nos.nl/nieuwsuur/artikel/2477847-steeds-extremere-natuurbranden-die-zijn-niet-meer-te-blussen "Niks aan de hand, 50 jaar geleden was er een keer in april sneeuw" zegt Jan van ZM, "Allemaal een verzinsel van het WEF!" roept zijn vriend Paul op de achtergrond. Wim die zich nooit ergens mee wil bemoeien, vindt het allemaal maar "lastig en moeilijk". [Dit bericht is gewijzigd door ArsedNaturalist op 05-06-2023 18:45] |
|
Want het zit Aarsnatgepist, zoals die zuurpruim door ND genoemd wordt, niet dwars. Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. |
|
quote: "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Meteen ook het enige niveau wat hier te dan wel überhaupt hoog is. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: nee man, Ben is een Goeie Systeembeheerder signature |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |