|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Hoezo knap, het is geen tovenarij om die getallen te produceren. Dat kun je heel gemakkelijk uitrekenen op basis van economische metadata. Dat zal dan ook wel meespelen bij het Europese beleid dat landen die getallen niet perse hoeven te overleggen. Daarbij kan die missende data toch gemakkelijk geëxtrapoleerd worden. Weliswaar minder betrouwbaar maar geeft een goed beeld. [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 22-08-2022 23:29] |
|
Officiële cijfers over het aantal verkrachtingen in Afrika zijn er ook niet. Wellicht om dat die niet gebeuren toch? signature |
|
quote: Maar je weet wel in welk Afrikaans land het aantal verkrachtingen het hoogst is? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: In allemaal natuurlijk. Want negers. |
|
En mocro's. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Ja maar die doen schapen. Dus dat telt niet. Tenzij er ineens metooschapen zijn. |
|
Metooshoarma. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
En er zit in de knoflooksaus... omdat [Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 24-08-2022 20:32] "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Er zit mannenzaad in de knoflooksaus. Omdat de vrouwen van deze mannen geen zaad slikken en ze toch een beetje willen weten hoe dat voelt. Maar ja. Nog nooit kreeg ik een uitnodiging voor een review van de knoflooksaus van mijn kapsalon. "Droop de saus op een geile manier uit uw mondhoeken?" Zo'n vraag zou op zich wel teveel details prijsgeven imnsho. |
|
Het is wel een beetje vroeg hiervoor... "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Nederland? signature |
|
https://twitter.com/NLRebellion/status/1580477361887227904 Kijk, de klimaatterroristen proberen hun eigen slechte klimaatgedrag (oa vliegreizen maken) goed te praten. [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 13-10-2022 18:26] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Ik lees toch echt wat anders dan deze zure conclusie. When your people matter, menstrual health matters |
|
https://twitter.com/damiengayle/status/1580864210741133312 Kunnen die twee klimaathoeren even vertellen wat dat schilderij van Van Gogh verkeerd gedaan heeft? En ik zou ze lekker vastgelijmd laten zitten zonder vreten en zuipen. Sterf maar een pijnlijke dood daar vastgeplakt onder dat schilderij. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Misogynie, martelfantasieën, niveautje maar weer. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Tjah, dat niveautje maar weer. Dat dacht ik ook toen ik die twee dozen bezig zag in dat filmpje. [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 14-10-2022 15:27] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Henk & Ingrid hebben geen idee van wat er allemaal op til is, wat er allemaal op t spel staat, van wat er mogelijk/waarschijnlijk op ons afkomt. Geen enkel benul van Representative Concentration Pathways, hoe regeringen en relevante instituten eraan werken (op de gekleurde glimpsen van de Telegraag en TikTok na dan) etc. Dit is voor de mensheid de meest spannende tijd. En maar afgeven op alles wat voor t klimaat pleit is en daarin ver gaat, wat disruptive is, wat tracht de status quo te doorbreken, wat tegen hun conservatieve levensvisie indruist. Terwijl ze wel zelf kinderen hebben. Overigens, ze hebben een schilderij uitgekozen dat achter glas is en dus niet beschadigd zou raken van hun actie. Ik weet niet of dit mensen op de juiste manier wakker schudt en de sympahtie van iedereen kan opwekken voor t goede doel. When your people matter, menstrual health matters |
|
Wat hebben jouw buren hiermee te maken? En waarom doe jij mee aan die overdagige bangmakerij? En waarom praat je die actie van die twee soepgooisters goed? Als het boeren waren geweest had je moord en brand geschreeuwd. |
|
Wel echte Heinz soep. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Powerpoint Edit: https://twitter.com/harmbeertema/status/1580909039990734848 Waarheid als een koe, de zoveelste. [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 14-10-2022 17:41] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: +1 quote: Weet ik ook niet. Maar decennia lang lief zijn heeft ook niet genoeg gewerkt. En de tijd dringt meer en meer... Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Dat viel volgens mij wel mee. Maar snap wel dat mensen dat doen. Rationele geluiden worden al zo lang ongeveer genegeerd. Snap dat mensen het dan over een andere boeg gooien. Don't look up... quote: Hij praat het niet goed. Zegt letterlijk dat hij niet weet of dit nu de juiste manier is. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Je hebt gelijk, goed argument, zoals altijd When your people matter, menstrual health matters |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |