IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 37 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37
Auteur:
Topic : klimaatveranderingen Vorige pagina | Volgende pagina
OPPEREINDBAAS
The user formerly known as EINDBAAS
Usericon van OPPEREINDBAAS
Posted 08-10-2023 12:30 by OPPEREINDBAAS Wijzig reactieProfiel van OPPEREINDBAASQuote dit bericht

quote:
Op 8 oktober 2023 6:15 schreef Tanteloos het volgende:
Bespaar je de moeite. Alle accounts die een naam hebben in de richting van Natural Disaster zijn trollaccounts van dezelfde persoon (Natural Disaster zelf overigens niet).
Is er ook nog "Slechtie" en " Appelflap", en dat is tevens dezelfde persoon. Namelijk OPPEREINDBAAS. Hij gebruikt chatGPT om posts te genereren.
Je praat dus met een bot. Zoals altijd is negeren is beste optie.

Goed verhaal weer Tom. Het mooie is dat je er nog echt in lijkt te geloven ook


Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen.


ANaturallyDisaster
The Idol
Usericon van ANaturallyDisaster
Posted 08-10-2023 13:04 by ANaturallyDisaster Wijzig reactieProfiel van ANaturallyDisasterQuote dit bericht



Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 10-10-2023 15:50 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl





Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


ArsedNaturalist
The OG
Usericon van ArsedNaturalist
Posted 11-10-2023 14:18 by ArsedNaturalist Wijzig reactieProfiel van ArsedNaturalistQuote dit bericht

quote:
Op 8 oktober 2023 6:15 schreef Tanteloos het volgende:
Bespaar je de moeite. Alle accounts die een naam hebben in de richting van ArsedNaturalist zijn trollaccounts van dezelfde persoon


Even gecorrigeerd


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 21-10-2023 11:34 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl



Ze kunnen amper het weer met goed fatsoen nog geen dag vooruit voorspellen en die moeten dan iets zeggen over het klimaat. En dan nog angstzaaien ook.

https://www.wyniasweek.nl/knmi-heeft-minister-en-publiek-angst-aangejaagd-met-een-extreem-klimaatscenario-waar-het-zelf-niet-in-geloofde/



[Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 21-10-2023 11:35]


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


ArsedNaturalist
The OG
Usericon van ArsedNaturalist
Posted 21-10-2023 15:32 by ArsedNaturalist Wijzig reactieProfiel van ArsedNaturalistQuote dit bericht



MediaPlayer
Usericon van MediaPlayer
Posted 21-10-2023 15:54 by MediaPlayer Wijzig reactieProfiel van MediaPlayerQuote dit bericht

Syp Wynia's website.


MediaPlayer


OPPEREINDBAAS
The user formerly known as EINDBAAS
Usericon van OPPEREINDBAAS
Posted 21-10-2023 16:08 by OPPEREINDBAAS Wijzig reactieProfiel van OPPEREINDBAASQuote dit bericht

Syp is gewoon een nuchtere Grunninger. Heeft decennia lang gewerkt voor oa Dagblad vh Noorden, Het Parool en Elsevier. Prima kerel die weet van de hoed en de rand.


Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen.


MediaPlayer
Usericon van MediaPlayer
Posted 21-10-2023 16:10 by MediaPlayer Wijzig reactieProfiel van MediaPlayerQuote dit bericht

Ik vind zijn Twitter tijdlijn allesbehalve "nuchter". Eerder zwaar bezopen en aan de meth.


MediaPlayer


ANaturallyDisaster
The Idol
Usericon van ANaturallyDisaster
Posted 21-10-2023 16:11 by ANaturallyDisaster Wijzig reactieProfiel van ANaturallyDisasterQuote dit bericht



Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden.


OPPEREINDBAAS
The user formerly known as EINDBAAS
Usericon van OPPEREINDBAAS
Posted 21-10-2023 16:12 by OPPEREINDBAAS Wijzig reactieProfiel van OPPEREINDBAASQuote dit bericht



Heb je een voorbeeld?


Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen.


ANaturallyDisaster
The Idol
Usericon van ANaturallyDisaster
Posted 21-10-2023 16:38 by ANaturallyDisaster Wijzig reactieProfiel van ANaturallyDisasterQuote dit bericht

Ze is even wat meth scoren.

Doet het ook goed om haar hongergevoel te onderdrukken.


Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 30-10-2023 17:52 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Tweet van de dag, ondanks de spelfouten.

"Greta Thunberg beval de Chinezen hun stokjes op te geven om de bomen te sparen!
De Chinezen hebben Greta bevolen terug naar school te gaan want de stokjes zijn gemaakt van bambou en dat is een gras.
De Chinezen hebben ook Greta bevolen dat zij en haar vriendjes moeten stoppen met hun kont af te vegen met plÄ— papier, want papier is gemaakt van bomen."

https://twitter.com/friesianmanes/status/1718981219663196160



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Rachel_Windsor
Usericon van Rachel_Windsor
Posted 31-10-2023 16:02 by Rachel_Windsor Wijzig reactieProfiel van Rachel_WindsorQuote dit bericht

Zo! Dat zal ze leren!



ANaturallyDisaster
The Idol
Usericon van ANaturallyDisaster
Posted 31-10-2023 16:08 by ANaturallyDisaster Wijzig reactieProfiel van ANaturallyDisasterQuote dit bericht

ND zal onder de indruk zijn van je oeverloze gejank.


Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 31-10-2023 16:24 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

De dag dat ND ergens van onder de indruk is, is de dag dat ik onder de indruk zal zijn van ND.


signature


MediaPlayer
Usericon van MediaPlayer
Posted 31-10-2023 17:18 by MediaPlayer Wijzig reactieProfiel van MediaPlayerQuote dit bericht

't Enige waar ND van onder de indruk is is de piemel van Jan Dijkgraaf.


MediaPlayer


ANaturallyDisaster
The Idol
Usericon van ANaturallyDisaster
Posted 31-10-2023 19:26 by ANaturallyDisaster Wijzig reactieProfiel van ANaturallyDisasterQuote dit bericht

quote:
Op 31 oktober 2023 17:18 schreef MediaPlayer het volgende:
't Enige waar ND van onder de indruk is is de piemel van Jan Dijkgraaf.


Waar jouw hart vol van is loopt je mond van over.

Slik je ook nog?


Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden.


MediaPlayer
Usericon van MediaPlayer
Posted 01-11-2023 5:30 by MediaPlayer Wijzig reactieProfiel van MediaPlayerQuote dit bericht

Sprak de kontlikker die dag in dag uit het forum afstruint om te reageren op accounts die iets over ND zeggen.


MediaPlayer


ANaturallyDisaster
The Idol
Usericon van ANaturallyDisaster
Posted 01-11-2023 13:44 by ANaturallyDisaster Wijzig reactieProfiel van ANaturallyDisasterQuote dit bericht


Sprak de droge doos die dag in dag uit het forum afstruint om te reageren op posts van ND.


Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden.


Rachel_Windsor
Usericon van Rachel_Windsor
Posted 01-11-2023 14:44 by Rachel_Windsor Wijzig reactieProfiel van Rachel_WindsorQuote dit bericht

Het is bijna fysiek onmogelijk om niet geconfronteerd te worden met ND in dit sub-forum, kansloze dwaas.

[Dit bericht is gewijzigd door Rachel_Windsor op 01-11-2023 14:45]



ANaturallyDisaster
The Idol
Usericon van ANaturallyDisaster
Posted 01-11-2023 15:56 by ANaturallyDisaster Wijzig reactieProfiel van ANaturallyDisasterQuote dit bericht

Het linkse fatsoen moet ook d'r plasje kwijt.

Lees de tekst van z'n avatar en doe er je voordeel mee.

Niemand vraagt je om hier te komen, laat staan om op posts van anderen te reageren.

Dat is een bewuste keuze.

En heb je verder al het idee dat dat gejank van jou en je inteeltzusje iets heeft opgeleverd?


Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden.


ANaturallyDisaster
The Idol
Usericon van ANaturallyDisaster
Posted 01-11-2023 16:09 by ANaturallyDisaster Wijzig reactieProfiel van ANaturallyDisasterQuote dit bericht

Maw, het zit je niet dwars.


Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 01-11-2023 16:16 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Ik ben evenmin een voorstander van klimaatfobie en -hysterie.


Los van het feit dat ik er vrij sterk van overtuigd ben dat er veel van aan is, vind ik het geen goede zaak.

Het plebs en de vele laagtoeters in de maatschappij functioneren sowieso al vrij matig, als ze zich nu nog eens met grotemensenproblemen gaan bezighouden, dan riskeren we nog grotere maatschappelijke problemen omwille van geestelijke gezondheidsissues. Wat ND doet (los van het waarom en het feit dat de productiviteit wellicht sowieso een verloren zaak is in eender welk scenario) lijkt mij socio-economisch een goede zaak te zijn. De impact op een betere toekomst voor de mensheid is sowieso 0,0, en ondertussen zakt de bijdrage aan onze economie niet door nutteloos verlies aan energie door piekeren of kalmeermiddelen.

mensen met een inkomen na belastingen onder de 120K per jaar hoeven zich niet bezig te houden met dit soort van topics, dat is puur tijdsverlies. En als ze het wel doen dan is het beter dat ze de gang van zaken prima vinden, dan blijven ze het meest opbrengen.


signature


MediaPlayer
Usericon van MediaPlayer
Posted 01-11-2023 16:45 by MediaPlayer Wijzig reactieProfiel van MediaPlayerQuote dit bericht

quote:
Op 1 november 2023 15:56 schreef ANaturallyDisaster het volgende:
Het linkse fatsoen moet ook d'r plasje kwijt.





quote:
Op 1 november 2023 16:16 schreef Hypnos het volgende:
Ik ben evenmin een voorstander van klimaatfobie en -hysterie.


Los van het feit dat ik er vrij sterk van overtuigd ben dat er veel van aan is, vind ik het geen goede zaak.

Het plebs en de vele laagtoeters in de maatschappij functioneren sowieso al vrij matig, als ze zich nu nog eens met grotemensenproblemen gaan bezighouden, dan riskeren we nog grotere maatschappelijke problemen omwille van geestelijke gezondheidsissues. Wat ND doet (los van het waarom en het feit dat de productiviteit wellicht sowieso een verloren zaak is in eender welk scenario) lijkt mij socio-economisch een goede zaak te zijn. De impact op een betere toekomst voor de mensheid is sowieso 0,0, en ondertussen zakt de bijdrage aan onze economie niet door nutteloos verlies aan energie door piekeren of kalmeermiddelen.

mensen met een inkomen na belastingen onder de 120K per jaar hoeven zich niet bezig te houden met dit soort van topics, dat is puur tijdsverlies. En als ze het wel doen dan is het beter dat ze de gang van zaken prima vinden, dan blijven ze het meest opbrengen.


Zo te zien moet je Zware Metalen maar eens registeren als sociale werkplek dan!

[Dit bericht is gewijzigd door MediaPlayer op 01-11-2023 16:48]


MediaPlayer


Dit topic is 37 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen