IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 37 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37
Auteur:
Topic : klimaatveranderingen Vorige pagina | Volgende pagina
MediaPlayer
Usericon van MediaPlayer
Posted 18-09-2023 21:10 by MediaPlayer Wijzig reactieProfiel van MediaPlayerQuote dit bericht

Vrij normaal eigenlijk. Meneer Disaster reageert überhaupt niet zoveel op mensen die hem op z'n onzin aanspreken, met uitzondering van af en toe een foto van een huilende baby of iets soortgelijks om mensen mee te "ownen". Hij plaatst vooral zijn briefjes van Jan en laat het daarbij.


MediaPlayer


ANaturallyDisaster
The Idol
Usericon van ANaturallyDisaster
Posted 18-09-2023 21:22 by ANaturallyDisaster Wijzig reactieProfiel van ANaturallyDisasterQuote dit bericht

Wauw, wat een originele uitleg.

Het mooie is dat ND al die chronisch ongestelde deugers op de kast kan krijgen zonder er 20 euro op te gooien.

Jezelf een beetje druk maken om een linkje. Hoe sneu kun je zijn?


Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden.


Schweinhein
Usericon van Schweinhein
Posted 18-09-2023 22:02 by Schweinhein Wijzig reactieProfiel van SchweinheinQuote dit bericht

Ik vind het meer uit het niks een beetje bijdehand komen doen. Zoek een baan denk ik dan.


MediaPlayer
Usericon van MediaPlayer
Posted 18-09-2023 23:10 by MediaPlayer Wijzig reactieProfiel van MediaPlayerQuote dit bericht

quote:
Op 18 september 2023 21:22 schreef ANaturallyDisaster het volgende:
Wauw, wat een originele uitleg.

Het mooie is dat ND al die chronisch ongestelde deugers op de kast kan krijgen zonder er 20 euro op te gooien.

Jezelf een beetje druk maken om een linkje. Hoe sneu kun je zijn?


Je projecteert een hele hoop emoties op mijn berichtjes waar ik geen weet van heb, merk ik. Ik maak me niet druk hoor, hoewel ik soms wel vraagtekens zet bij de parasociale relatie die ND ontwikkelt met Jan Dijkgraaf.


MediaPlayer


ANaturallyDisaster
The Idol
Usericon van ANaturallyDisaster
Posted 19-09-2023 19:04 by ANaturallyDisaster Wijzig reactieProfiel van ANaturallyDisasterQuote dit bericht

quote:
Op 18 september 2023 23:10 schreef MediaPlayer het volgende:
Je projecteert een hele hoop emoties op mijn berichtjes waar ik geen weet van heb, merk ik. Ik maak me niet druk hoor, hoewel ik soms wel vraagtekens zet bij de parasociale relatie die ND ontwikkelt met Jan Dijkgraaf.


Je komt hier uit het niks geheel Karen waardig zuur doen over posts van anderen. Hoe hoog is je PH, 1 (zegge: één)? Twee toch zeker.

En je hebt er geen weet van maar toch full retard het gestrekte been erin.

Maar het zit je niet dwars.


Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden.


MediaPlayer
Usericon van MediaPlayer
Posted 19-09-2023 20:30 by MediaPlayer Wijzig reactieProfiel van MediaPlayerQuote dit bericht

Uit het niks? Heb je liever dat ik mijn komst eerst uitgebreid aankondig of zo? Lol.


MediaPlayer


ANaturallyDisaster
The Idol
Usericon van ANaturallyDisaster
Posted 21-09-2023 17:04 by ANaturallyDisaster Wijzig reactieProfiel van ANaturallyDisasterQuote dit bericht

quote:
Op 19 september 2023 20:30 schreef MediaPlayer het volgende:
Uit het niks? Heb je liever dat ik mijn komst eerst uitgebreid aankondig of zo? Lol.


Uit het niks ja. Je begint de laatste weken uit het niks te posten omdat je tampon overdwars zit en daarbij anderen de maat proberen te nemen en zuur te doen over posts van anderen. En dan 1 (zegge: één) user in het bijzonder. En dat alles ook nog terwijl je in een ander topic al gezegd hebt dat je van dingen geen weet hebt.

Dat je uit het niks al niet begrijpt spreekt ook al boekdelen.

Misschien is een baan iets voor je.


Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden.


Tanteloos
Usericon van Tanteloos
Posted 24-09-2023 17:11 by Tanteloos Wijzig reactieProfiel van TanteloosQuote dit bericht



Ik kies ook altijd Toad, dus nu komt het wel heel dichtbij.


MediaPlayer
Usericon van MediaPlayer
Posted 25-09-2023 21:42 by MediaPlayer Wijzig reactieProfiel van MediaPlayerQuote dit bericht

Ik vind het zelf altijd vermakelijk wanneer wappies klimaatactivisten afzetten als "lafaards", etc. Op straat gaan zitten waar voertuigen die gemiddeld anderhalve ton wegen overheen razen met vaak belachelijke snelheden vind ik eigenlijk alles behalve laf.


MediaPlayer


Tanteloos
Usericon van Tanteloos
Posted 26-09-2023 6:57 by Tanteloos Wijzig reactieProfiel van TanteloosQuote dit bericht



Links pakt aan, rechts staat graag vanaf de zijlijn te mopperen over hoe de mensen die uberhaupt wel iets doen het verkeerd doen.

Sommige dingen veranderen nooit.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 26-09-2023 12:55 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 25 september 2023 21:42 schreef MediaPlayer het volgende:
Ik vind het zelf altijd vermakelijk wanneer wappies klimaatactivisten afzetten als "lafaards", etc. Op straat gaan zitten waar voertuigen die gemiddeld anderhalve ton wegen overheen razen met vaak belachelijke snelheden vind ik eigenlijk alles behalve laf.


zelfmoord is altijd laf toch?


signature


MediaPlayer
Usericon van MediaPlayer
Posted 26-09-2023 19:55 by MediaPlayer Wijzig reactieProfiel van MediaPlayerQuote dit bericht

quote:
Op 26 september 2023 12:55 schreef Hypnos het volgende:
zelfmoord is altijd laf toch?



Daar dacht Jon Nödtveidt anders over.


MediaPlayer


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 26-09-2023 20:03 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Hij kan er niet op terug komen, hè.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 29-09-2023 14:55 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

https://twitter.com/i/status/1707730413932720253

Hoor ze piepen dat klimaattuig als een man even haarfijn vertelt wat het gros van Nederland denkt van die stumpers.

"Politie! Politie!"

Ga werken kneuzen, of op de aangewezen plaats demonstreren.



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Tanteloos
Usericon van Tanteloos
Posted 29-09-2023 15:01 by Tanteloos Wijzig reactieProfiel van TanteloosQuote dit bericht

Jan post iets over mensen die er anders dan hij over denken, maar wel meer doen dan enkel vingertje wijzen op een plek waar niemand die het wel iets boeit het ooit zal lezen.

Jan lijkt nog een beetje nukkig over het uitkeringsgebeuren. Verder een keer niks over Arjen.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 29-09-2023 15:21 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Is dat waterkanon uit Eindhoven inmiddels al gereserveerd?


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 29-09-2023 15:25 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Daar gaan ze in Weert vogelpoep mee van fietszadels verwijderen.



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Tanteloos
Usericon van Tanteloos
Posted 30-09-2023 17:18 by Tanteloos Wijzig reactieProfiel van TanteloosQuote dit bericht



Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 30-09-2023 21:51 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl



Weer zo'n hypocriete klimaatgekkie.



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


MediaPlayer
Usericon van MediaPlayer
Posted 30-09-2023 22:53 by MediaPlayer Wijzig reactieProfiel van MediaPlayerQuote dit bericht

"Wat? Je wil de klimaatcrisis bevechten maar *ook* leuke dingen?? Hypocriete klimaatgekkies!" -ND


MediaPlayer


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 01-10-2023 17:01 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

https://www.nu.nl/binnenland/6283376/xr-staakt-actie-a12-om-onveilige-situatie-met-tegenstanders-blokkade.html

De pylonnen die er voor zorgen dat verkeer niet op de A12 kan ook gewoon weghalen.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Tanteloos
Usericon van Tanteloos
Posted 01-10-2023 17:28 by Tanteloos Wijzig reactieProfiel van TanteloosQuote dit bericht

De gemeente gaat weer dure kuilen graven hier. Om bij stortregens overstromingen te voorkomen. Twee kuilen die moeten worden aangesloten op een hemelwater-only rioolsysteem: 385.000 euro.

Ik zit te denken: bestaat er eens soort "garbage disposal" systeem voor van die afvoerputten langs de weg (in de stoepband)? Lijkt me dat daar veel winst te halen valt. Die zitten na wat afgevallen blad ook meteen waterdicht.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 01-10-2023 19:04 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Tanteloos
Usericon van Tanteloos
Posted 01-10-2023 19:52 by Tanteloos Wijzig reactieProfiel van TanteloosQuote dit bericht

quote:
Disclaimer

De redactie van OpinieZ.com is niet verantwoordelijk voor de standpunten en opvattingen van de auteurs in artikelen op OpinieZ.com. Zij wijst iedere aansprakelijkheid daarvoor af en gaat niet inhoudelijk over artikelen in discussie. De redactie van OpinieZ.com aanvaardt voorts geen aansprakelijkheid voor schade die voortvloeit uit het gebruik van deze website, noch voor de schade die ontstaat bij het gebruik van de informatie op deze website en evenmin voor het niet goed functioneren van deze website. De redactie is geen verantwoording verschuldigd over het publicatiebeleid, noch over het modereren van reacties.

Lekker de handjes wassen nog voordat ze vies zijn.


ANaturallyDisaster
The Idol
Usericon van ANaturallyDisaster
Posted 01-10-2023 20:03 by ANaturallyDisaster Wijzig reactieProfiel van ANaturallyDisasterQuote dit bericht

Maar het zit je niet dwars.


Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden.


Dit topic is 37 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen