|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
six feet under speelt op graspop www.sfu420.com [Dit bericht is gewijzigd door helmet op 17-01-2003 18:41] |
|
is al een graspop topic niewaar?, Enne Six feet under? alweer (2001) Ga ik weer niet naar kijke [Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 17-01-2003 18:24] I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
woohoooo SFU! |
|
quote: ken je daar niet nu al vrij voor vragen dan? |
|
SFU? Altijd al een leuke live-band gevonden! Dat wordt weer pitten (in de zin van in de pit zitten, heeft nix met slapen te maken...)! When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
SFU, dat is wel de meest tandloze kutband |
|
Voor mij word het ook pitten tijdens SFU, maar dan in de tent ! Ik, Wil Schuurman |
|
quote:heb ik al, maar nee, word waarschijnlijk gans juli werken, en met een beetje geluk augustus ook |
|
quote:Ik heb even gekeken, er zijn wel wat algemene graspop topics (van vorig jaar), en aangezien het toch redelijk gebruikelijk is om per editie/jaar een apart topic te hebben, kan deze gewoon blijven dus. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Is er al bekend welke bands nog meer komen? Ik keek laatst op de graspop site en toen stond het band-onderdeel nog niet online. "None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free." |
|
sfu mooi zo... ADAPTOR -- http://www.myspace.com/adaptornl |
|
yep ik weet dus ten om te beginnen naar wie ik Niet ga kijken Voor de mensen die het op een rij hebben: Er is geen rij. |
|
Aaangezien de nieuwe Type O Negative ergens in het voorjaar verschijnt vindt ik dat hun best een plaatsje op Graspop zouden moeten hebben dit jaar... Anyway, ik ga sowieso |
|
Type o negative ? Nee alsjeblieft niet zeg !!! Ik, Wil Schuurman |
|
quote: TON live da's nog eens e goed idee voor Graspop, lekker laat in de Marquee. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote:idd en six feet under suckt behoorlijk. |
|
Ik denk niet dat we hier moeten beginnen zever over welke bands zouden kunnen en mogen komen, want dat is een eindeloze discussie. Geef gewoon je menig over de groepen die vasstaan |
|
heb wel zin in graspop , is ieder jaar wel gezellig....in de feesttent moeten ze wel wat gevarieerdere muziek gaan draaien... wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
ik zou wel eens willen dat graspop geen mengeling meer is van de vorige jaren bijster origineel zijn ze enkel de eerste keer geweest, omdat het niet anders kon; maar de laatste jaren waren telkens de helft van de bands er het vorige jaar of daavoor er ook bij. je hoeft dus slechts om de twee jaar te gaan, en dan mis je nog niks. ...beziet de sjaap dat fikt in het wij, zo blei |
|
quote: Inderdaad, Slayer, MDB om maar wat te noemen. Niks spectaculairs. Heb in 2002 alle open-air festivals overgeslagen i.v.m. buitenlandse vakantie en inmiddels wil ik eerder veel betere, orginelere bands zien. Zonder goede bands is er voor mij zelden een goed festival want met vrienden zuipen, headbangen en naderhand slapen kan ook zonder een festival. |
|
Graspop ga ik dit jaar ook zeker bij zijn, is een super gezellig festival Ik ben benieuwd naar de line up, maar ja van de andere kant maakt dat toch niks uit, aangezien we met een grote groep gaan en het toch altijd wel gezellig wordt |
|
HEUY!!!! Marcel, daar kan ik het alleen maar met je mee eens zijn |
|
op welke dagen is het eigenlijk? |
|
quote: zie http://www.graspop.be Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Volgende pagina |