![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
triest zijn ![]() ![]() |
|
quote: ja dat kan, vind het zelf oudbollig "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
quote: Niet live spelen! ![]() |
|
quote:owwww ![]() ![]() ![]() |
|
![]() ![]() ![]() |
|
Bands waar ik zeker na ga kijken op graspop Iron Maiden Within Temptation Lacuna Coil Type o negative Stratovarius The mystery still remains ![]() |
|
Auw, wat een teleurstelling.. ![]() Not all who wander are lost. - JRR Tolkien ![]() |
|
! ![]() Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk ![]() |
|
![]() ![]() ![]() |
|
quote: Wat is een teleurstelling?? Kan je niet naar graspop gaan omdat je op die datum naar een concert van frans bauer moet?? ![]() ![]() The mystery still remains ![]() |
|
hmmmmm??? ja groen? Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk ![]() |
|
quote: lol, misschien is de line-up een teleurstelling ? ![]() "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
quote: Neuh, gewoon geen zin om met de heupen mee te wiegen op de poppy tunes van Within Temptation etc.. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien ![]() |
|
liever anders met de heupjes wiegen heeeee? ![]() Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk ![]() |
|
![]() ... .... *droomt weg* ![]() ![]() Not all who wander are lost. - JRR Tolkien ![]() |
|
quote: Dat kan...ieder zo zijn smaak he ![]() The mystery still remains ![]() |
|
quote: neen u kunt uw heupen nog altijd mee wiegen op overkill! "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers ![]() |
|
quote:Blijven dromen! maar niet op GP die droom zou wel eens luidruchtig aan diggelen kunen geslagen worden door het dronken gegil van enkele Stage-mensen ![]() Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk ![]() |
|
as usual ![]() ![]() |
|
quote:tuurlijk wat dacht je ![]() Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk ![]() |
|
quote:ik denk niet meer ![]() ![]() |
|
Er zit al één fantastische band tussen, Type O Negative ja, en er volgens er vast en zeker nog meer! ![]() ![]() |
|
IRON MAIDEN ![]() Six Feet Under, Sick of it all en Type o Negative heersen ook. De aanwezigheid van WT en Lacuna Coil komt ook goed uit. Dan kan ik iig al 2x naar de wc zonder iets te missen ![]() the only pleasure is pain ![]() |
|
quote: Hahahaha, zou beredeneer ik ook altijd. Lekker effe wat eten dan ofzo of even door de standjes/marktjes lopen enzo ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |