|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
triest zijn |
|
quote: ja dat kan, vind het zelf oudbollig "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Niet live spelen! |
|
quote:owwww |
|
oke dit is een gave line up om er niet heen te gaan!!!!!!!!! |
|
Bands waar ik zeker na ga kijken op graspop Iron Maiden Within Temptation Lacuna Coil Type o negative Stratovarius The mystery still remains |
|
Auw, wat een teleurstelling.. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
! Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
groen |
|
quote: Wat is een teleurstelling?? Kan je niet naar graspop gaan omdat je op die datum naar een concert van frans bauer moet?? The mystery still remains |
|
hmmmmm??? ja groen? Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: lol, misschien is de line-up een teleurstelling ? "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Neuh, gewoon geen zin om met de heupen mee te wiegen op de poppy tunes van Within Temptation etc.. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
liever anders met de heupjes wiegen heeeee? Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
... .... *droomt weg* Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: Dat kan...ieder zo zijn smaak he The mystery still remains |
|
quote: neen u kunt uw heupen nog altijd mee wiegen op overkill! "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote:Blijven dromen! maar niet op GP die droom zou wel eens luidruchtig aan diggelen kunen geslagen worden door het dronken gegil van enkele Stage-mensen Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
as usual |
|
quote:tuurlijk wat dacht je Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote:ik denk niet meer |
|
Er zit al één fantastische band tussen, Type O Negative ja, en er volgens er vast en zeker nog meer! |
|
IRON MAIDEN Six Feet Under, Sick of it all en Type o Negative heersen ook. De aanwezigheid van WT en Lacuna Coil komt ook goed uit. Dan kan ik iig al 2x naar de wc zonder iets te missen the only pleasure is pain |
|
quote: Hahahaha, zou beredeneer ik ook altijd. Lekker effe wat eten dan ofzo of even door de standjes/marktjes lopen enzo |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |