|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
ah, goed dan Maar 'k zou toch geen band kunnen vinden die klinkt (of zo goed is in dat genre) als Seraphim... occultuxsathanas.cjb.net - extreme metal interviews & much more |
|
om een 100% belgische versie van 'graspop' mee te maken zou'k dan toch naar Kleudde gaan kan je daar wat genieten van talent uit eigen bodem Booze 'n Metal |
|
quote: Ja, en dan moet je ze eerst zelf nog uitgraven zeker? [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
quote:http://users.skynet.be/jachim/kleudde2003/ad_kleudde_mv.jpg [Dit bericht is gewijzigd door IronGlory op 23-04-2003 20:38] Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Ah, Deströyer changed to 'ouwe' |
|
het antwoord op m'n mail: --------------------------------------- Dag Tom, Inderdaad komt noag verwarrend over. Alice Cooper brengt een volledige show. Hij is zowat de special guest van het festival. mvg Graspop peter ----------------------------------------- jaaaaaaaaaaaaaaah RUIG! |
|
ok, de festivals worden per jaar duurder en mider . tot nu toe no way graspop voor mij dit jaar. |
|
Youth of Today toegevoegd Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Nooit van gehoord. Ik, Wil Schuurman |
|
Youth of Today Bestaan die ouwe linkse sXedgers nog steeds?? |
|
quote: Heb dat mailtje ook gehad occultuxsathanas.cjb.net - extreme metal interviews & much more |
|
Iemand een idee hoeveel bands er nog bijkomen in Marquee I tot dusver six feet under, destroyer 666, arch enemy , en lacuna coil weet ik niet zeker, kan ook mainstage zijn... occultuxsathanas.cjb.net - extreme metal interviews & much more |
|
word mijn zevende keer altijd leuk gevonden Do androids dream of electric sheep? |
|
Wat die bands betreft... t ziet er alsmaar slechter uit. Allemaal heavy metaltoestanden, en verder niks speciaals... tot nu toe twee bands die ik zeker wil zien, Opeth en Type O Negative dus, en Destroyer 666 ga ik ook wel kijken... spijtig. |
|
ga ik volledig mee akkoord... op zaterdag bijna niks dat interessant is... vrijdag ook niet echt je moet es kijken naar de line up voor graspop 97 ,98 en 99 , die was vet !!!!!! 97 : Dimmu Borgir - Orphanage - The Gathering - Cradle Of Filth - Moonspell - Tiamat - Samael (ik neem nu alleen de extremere groepen hé) , alice cooper was toen mainact... 98: Within Temptation - In Flames - Dimmu Borgir - Moonspell - Paradise Lost en 99: !! Children of Bodom - Hypocrisy - Immortal - Anathema - Mercyful Fate - Cradle of Filth -Ancient Rites - Darkane maar nu, anti extreem spul zo te zien en als ik zo es kijk, graspop vraagt altijd een of meer bands twee jaar na elkaar ! nu weer met arch enemy [Dit bericht is gewijzigd door Occultux Sathanas op 24-04-2003 22:28] occultuxsathanas.cjb.net - extreme metal interviews & much more |
|
er staan nul heavy metal bands op de afiche??!!! een halve, en 't is Maiden Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
zucht... de meeste mensen zijn toch ook nooit blij he wat wil je nog méér? Masterplan komt, te vette band. Alice cooper een legende, tesamen met Iron maiden (halve heavy metalgroep my ass) en anthrax. die bollen toch ook al een tijdje mee. verder hebben we nog stratovarius en type o negative, samael en opeth... en er moeten nog een dik tiental groepen afkomen. mij ga je hier niet horen klagen... (ja ok, ik had zelf nog graag Ancient Rites en Sonata Arctica gezien, maar goed, je kan niet alles hebben) Booze 'n Metal |
|
Spijker snapt het! (vergeet alleen masterplan en destroyer 666 ) iedereen die mij trouwens herkent als ZM'er krijg een pilsje van me (ik ben de malloot met halflang haar en een Guns 'n Roses backpatch in spijkerbroek) edit:'typ*hips*o's' [Dit bericht is gewijzigd door Elfensteen op 26-04-2003 0:46] |
|
quote: Maiden is niet half |
|
quote: Een guns n roses backpatch IN je spijkerbroek ? Hoe kunnen we hem dan herkennen Ik, Wil Schuurman |
|
quote: neej maiden heerscht Metal heerst |
|
quote: I don't want to know Was het maar zover trouwens, heb wel weer zin in die stinkende modderbende En maiden natuurlijk. Life doesn't get much better than this! |
|
om en nabij de 40 bands dit jaar lees ik net . Op het mindview forum heeft zelfs iemand gepost dat er 46 bands zouden komen die had dat weer van de organisatie gehoord. Bigger then ever! Mensen dit gaat nog helemaal goedkomen (voor wij nu nog twijfelt) |
|
Ik twijfel zeker wel nog |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |