|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: de goede bands mogen van mij elk jaar spelen , maar verschil tussen jou en mij is dat ik maiden (in tegenstelling tot meiden) niet echt super vind. misfits daarentegen ...beziet de sjaap dat fikt in het wij, zo blei |
|
quote: inderdaad peter steele is de barry white van de metal. u weet wel, de mottige spermawalvis Voor de mensen die het op een rij hebben: Er is geen rij. |
|
maiden speelt, gelukig dat ik niet kan komen |
|
komt slayer weer? |
|
quote:ook al is het mijn lievelingsband alsjeblief niet nog een keer |
|
AMEN Voor de mensen die het op een rij hebben: Er is geen rij. |
|
quote: Jezus, da's dan JOUW mening weetjewel |
|
quote: Jij vindt hem vast alleen leuk om zijn grote, uhh, neus! Life doesn't get much better than this! |
|
quote: Wat maak jij soms intelligente opmerkingen enzo |
|
quote: inderdaad, diepe stem en koppeltjesmuziek das de gemeenschappelijke troe(p)f Voor de mensen die het op een rij hebben: Er is geen rij. |
|
Een vent die aan zn pik sjort en dat zo graag op internet zet hoeft van mij ABSOLUUT niet op graspop te headlinen nee Ik, Wil Schuurman |
|
Wie zei er iets over headlinen? Iedereen zijn gedacht hé, verder hebben jullie allemaal recht op mijn mening |
|
Haha, nah Type O Negative zal ongetwijfeld heel hoog spelen, voor maiden (dat zou ik geen probleem vinden overigens ) denk ik dan .. of ze moeten (alsjeblieft niet) vrijdag avond headlinen... maar midden in de nacht is een meezingbandje leuker omdat dan iedereen zat is Ik, Wil Schuurman |
|
quote: Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Jij bent vast een van de weinige die - gatverdamme zeg - die foto's van Peter Steele die aan 't rukken is nog niet gezien hebt Ik, Wil Schuurman |
|
Dat was een fotoreportage voor Playgirl.. Da's wat anders dan van jezelf foto's op 't internet gaan posten.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: Als het rukbands betreft ben ik erg intelligent bezig vaak ja Life doesn't get much better than this! |
|
van waar komt het gerucht überhaupt dat type o komt? ...beziet de sjaap dat fikt in het wij, zo blei |
|
quote:ik zouw het ook niet weten heb er eigenlijk nog nieks van gehoord |
|
quote: ik ook niet, en zo houd ik het ook graag, dank u wel Voor de mensen die het op een rij hebben: Er is geen rij. |
|
Hahaaa iedereen is vandaag het graspop guestbook beginnen spammen omdat Aborted niet op graspop mag spelen omdat ze zogezegd "al genoeg in België optreden" of zoiet |
|
Aborted is geen graspopband... TYPE O NEGATIVE OP GRASPOP TYPE O NEGATIVE OP GRASPOP TYPE O NEGATIVE OP GRASPOP TYPE O NEGATIVE OP GRASPOP TYPE O NEGATIVE OP GRASPOP TYPE O NEGATIVE OP GRASPOP TYPE O NEGATIVE OP GRASPOP TYPE O NEGATIVE OP GRASPOP TYPE O NEGATIVE OP GRASPOP TYPE O NEGATIVE OP GRASPOP |
|
weeral weeral weeral ..Etc IK WIL WARLORD, nèh! Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Warlord is geen graspopband... TYPE O NEGATIVE OP GRASPOP TYPE O NEGATIVE OP GRASPOP TYPE O NEGATIVE OP GRASPOP TYPE O NEGATIVE OP GRASPOP TYPE O NEGATIVE OP GRASPOP TYPE O NEGATIVE OP GRASPOP TYPE O NEGATIVE OP GRASPOP TYPE O NEGATIVE OP GRASPOP TYPE O NEGATIVE OP GRASPOP TYPE O NEGATIVE OP GRASPOP |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |