|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: HEUY!!!! Net zoals vorig jaar zeker |
|
quote: onder Within Temtation, dat wil ik toch niet zien |
|
quote: Dat was XnegativeX toch? The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
Vooral de black/deathmetal tent kan nog een 3-tal groepen verwachten. Het wachten zal dus zeker beloond worden... op de site van graspop staat dit lekker !!!!!!!!! er is hoop !! occultuxsathanas.cjb.net - extreme metal interviews & much more |
|
En finntroll ? lekker occultuxsathanas.cjb.net - extreme metal interviews & much more |
|
ik heb dinsdag mijn kaartje gehaald. FEEST! one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Dzouwe gaat een poging doen om borsten te kijken 'edit': Niveau aangepast [Dit bericht is gewijzigd door dzouwe op 15-05-2003 16:57] changed to 'ouwe' |
|
quote: Met zo'n niveau ga je idd nooit verder geraken dan kijken.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: Boing! Bazzio Attacks!!! |
|
quote: 1-0 I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
quote:Oeps.. Ik ga in mijn tent liggen met een verrekijker changed to 'ouwe' |
|
Geeft niet, ik ga naar mooi borsten kijken, terwijl ik mijn eigen aanraak, hehehe changed to 'ouwe' |
|
quote: Wel met 2 handen vasthouden hé. Bazzio Attacks!!! |
|
quote: "wie gaat....?" Het is een uitnodiging, voor wie wil zeg maar, hoe meer zielen hoemeer vreugd |
|
quote: Niet bepaald. Hij kan nu gewoon eerlijk zijn en bij, als de tijd er rijp voor is, grieten huichelen. Pas na bewijs (vanuit z'n kant) verandert het... Heh |
|
Ik zal ook aanwezig zijn op graspop. |
|
k verwacht sonata arctica eigenlijk ook wel op eenpaar festivals wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Ja voor Wacken zijn ze nu bevestigd. Ik zie net op www.festivaltravel.nl dat er een busreis naar Graspop wordt georganiseerd. Vanuit Heerlen, Maastricht, Sittard, Roermond, Venlo en Tilburg kost dat 27,50. Daar komt dan dus nog 68 euro bij voor het kaartje en 5 euro per boeking |
|
Het is nog 50 dagen voor het graspop is... |
|
-sjoklatje- Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: *mep* Da's geheim |
|
Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
ik heb echt super veel zin in graspop!!!!!! kan niet wachten!!!!!! moet nog wel wat nieuwe patches op mijn jasje zetten en herorganiseren |
|
quote: The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |