|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
was het maar zo... Je moeder. |
|
Zou wel aardig zijn heh |
|
quote: haha, echt wel, dan had ik nu al kaartje gekocht! |
|
dus de enige band die tot nu toe de moeite is is Iron Maiden. En die heb ik daar al zien paseren. Dat wordt weer een jaartje passen lijkt me zo. |
|
OVERKILL!!!!!!!!!!!!!!! Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Anthrax komt heel waarschijnlijk ook op graspop. Kijk maar op de sick of it all site bij de tour date daar staat dit: 7/5/2003 BELGIUM, GRASPOP FESTIVAL With Hatebreed and Anthrax CONFIRMED |
|
quote: |
|
Ah dat is wel tof ja !! Ik, Wil Schuurman |
|
gatver ja, anthrax!!! it's a madhouse!!! ...beziet de sjaap dat fikt in het wij, zo blei |
|
Opeth komt misschien waarschijnlijk op Graspop... |
|
Waar staat dat ergens van Opeth ? Btw, hebben jullie al gemerkt dat de ticketprijzen voor zaterdag met 25 % omhoog zijn. vorig jaar was het 40 voor een ticket, nu 50 !! combiticket is ook stuk meer en wat krijgen we in ruil ...? slechtere bands... occultuxsathanas.cjb.net - extreme metal interviews & much more |
|
quote: ik heb het dacht ik van Aardschok weet het niet zeker I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Prijzen staan gewoon op de site en op m'n ticket van vorig jaar (enkel zaterdag) staat 40 €. dus breng tenminsten een paar vette bands voor die 10 € extra !! of anders tegen graspop editie 2003 !! occultuxsathanas.cjb.net - extreme metal interviews & much more |
|
quote: Blekkie herrie hoort niet op zulke festivallen. Dat hoort op festivallen in de winter in een groot bos met sneeuw. Blekkie bands die spelen in zonlicht, wat een aanfluiting. Life doesn't get much better than this! |
|
quote: je vergeet de bergtop wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: en de mist |
|
Hoewel de gezichten er soms wel uitzien alsof er een bergtop flink ver de anale weg bij ze is ingeslagen lijkt me dat wat onpraktisch. Life doesn't get much better than this! |
|
toch zou wat meer extreme metal welkom zijn op graspop. of mogen er toch wat meer uitdagingen aangegaan worden. wat krijgen we anders in de marquee voorgeschoteld zonder girlfriend-gehalte, buiten misschien 1 band die met een rotgeluid 20 minuten de spits mag afbijten? de laatste jaren graspopaffiches = VAAL [Dit bericht is gewijzigd door dr_schoft op 15-03-2003 11:53] Voor de mensen die het op een rij hebben: Er is geen rij. |
|
Meer échte heavy en thrash zijn welkom. Black en death metal komen toch niet over op zo'n festival denk ik ... altijd kutgeluid enzo ... Ik gok dat nuclear assault ook komt spelen Ik, Wil Schuurman |
|
couldnt care less Voor de mensen die het op een rij hebben: Er is geen rij. |
|
quote: op basis van.....?? |
|
Zijn toch aan het toeren Lijkt me wel leuk! |
|
WAAR IS DE DEATHMETAL?? "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Ja, er is ook nog geen echte blackmetal |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |