|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
2de keer da't Metal Meeting was denk ik Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Opeth |
|
Iron Maiden "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
opeth....yeahh alweer !! 7e keer voor mij wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Dan zou ik het wel saai gaan vinden denk ik! |
|
Nog geen andere bands bevestigd ? en waar blijft de black metal ...? occultuxsathanas.cjb.net - extreme metal interviews & much more |
|
quote: ze blijven me toch boeien wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: wat hebben we toch een brede smaak en zeker en vast geen oogkleppen op voor muziek P.S. ben sarcastisch bezig. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
ik reageer net zo behalve dat er ook na maiden van deze dingn komen: oogkleppen en zo? nix mee te maken Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Gelukkig is een festival meer dan alleen de muziek, de zuiptent heerst!!! |
|
quote: Wat voor black metal acht jij geschikt voor open air festivals? OK, Immortal is altijd tof, Marduk? ,....tja....Dimmu Borgir? nah.....Ik bedoel maar, voor meer serieuze dingen is zo'n zonnig festivalletje toch geen plaats Ik zie bijvoorbeeld die gasten van Carpahtian Forest al staan zweten , sfeer! Wat ik mis is wat vette death metal met een zekere schwung, iets als Amon Amarth bijvoorbeeld. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote:U vind me daar trouwens Bob zei dat er enkele nieuwe bands aankwamen vorige week, nog nix van gehoord... iemand wel? Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: Satyricon!!!!!!!!!!!!!!!! Maar dan zullen ze er wel geld tegenaan moeten smijten.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: Hey, da's een idee, enne hoeveel geld?Immortal -prijs? Toch niet duurder? I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
idee? WASP ja, wanneer gaan ze WASP eens halen!!??? Hoeveel jaar zijn die al niet meer in Helgië geweest? en Twisted Tower Dire, ASka, K-Octave, Byfist, Abattoir, Seven Witches, Brocas Helm? Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
lineup is behalve maiden wel erg RUK ja |
|
quote: Ja WASP!!!!!!! Dan komen mijn patches eindelijk eens goed tot recht |
|
quote: Ja, Amon Amarth mag ook best komen, MArduk is twee jaar geleden geweest en Immortal vorig jaar... Welke black metal bands dus ? (rekening mee houdend dat er maximum 3, heel misschien 4 komen) Wel neem dan Dimmu Borgir, Dark Funeral, Rotting Christ en Vintersorg, zo heb je een beetje van alles wat !! en als goth/black metal band, Trail of Tears !!!! occultuxsathanas.cjb.net - extreme metal interviews & much more |
|
Ik wil alleen heavy en thrash op festivals ... Metalucifer, Twisted Tower dire, dark angel, sodom, doro, The lord weird slow feg, manowar, King en .. ik kan wel uren door lullen Ik, Wil Schuurman |
|
quote: Mmh, Rotting Christ en Vintersorg zijn idd erg goed live, voor Dimmu is het afwachten (slechte ervaring) en Dark Funeral, goe dop Cd maar live weet ik nie. Trail of Tears: zou best wel eens kunnen, die komen immers in mei in de Biebob, ...en volgens de traditie I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Hmmm, Behemoth zouden ze ook moeten nemen, dat kunnen zowel black als death metal fans apprecieren , toch? occultuxsathanas.cjb.net - extreme metal interviews & much more |
|
quote: Blijkbaar zo'n 5000 euro.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Nieuwe aanwinst: PRONG met mijn dikke vriend Tommy Victor [Dit bericht is gewijzigd door Sharteel op 11-04-2003 15:22] Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Jup! Prong komt, krijg net mailtje van Graspop Mailing List |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |