|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: De misfits zuigen |
|
quote: |
|
quote: Anus ? [Dit bericht is gewijzigd door campske666 op 06-02-2003 21:42] |
|
Gothische cradle zwervers zuigen aarsch! |
|
quote: Pseudo-stoere neo-viking sletten zuigen pik. |
|
Mag ik zijne doorluchtige achterlijkheid derop wijzen dat het Romeinse Rijk o.a. door de GOTEN onder de voet gelopen is... And the earth was without form and void - And darkness was upon the face of the deep |
|
Maar niet door de gothics! |
|
Zeg eens, Jan met de seksueel twijfelachtige achternaam, is het nu afgelopen . Misfits op Graspop, lijkt me wel stoer, en CULT!!! Komt Motörhead ook? |
|
quote: Motörhead zuigt ook ( eens stuk minder als de misfits, maar toch) |
|
quote: Dat begrijp ik, maar daarom blijf jij ook weg, toch? |
|
Leer eens de muzieksmaak van anderen te respecteren en dat zijn oldies. |
|
quote: lijkt mij wel ok .. samen met danzig er bij ... hahaha The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
quote: Weet niet. De affiche staat nog niet vast. Wie weet komen er wel goede bands... |
|
quote: Your mama is old too. But that doesn't mean she's worth listening to. And the earth was without form and void - And darkness was upon the face of the deep |
|
Immortal wil ik nog wel eens zien, één van de weinige black metal toestanden die ik wel kan waarderen. En live zijn ze wel de moeite. |
|
Immortal "nog wel eens zien? Nou ... daar heb je nog geen kans voor gehad nee !! Geef mij maar Motörhead (2 jaar geleden op graspop was ook geweldig) en the misfits ! Ik, Wil Schuurman |
|
quote: 2 jaar geleden Judas Priest, DAT was geweldig. |
|
Dat was ook gaaf inderdaad ... Ik, Wil Schuurman |
|
^_^ me gaat ook naar graspop met de meiden. |
|
FF lijstje maken met bands die 'komen' ?? () |
|
quote: Dan kon die maat vast niet parkeren... Waarom zou Aborted geen Graspop band zijn? Kan toch op een kleiner podium, wat een flauwekul zeg! |
|
De graspop site heeft nu ook een forum ipv. een guestbook.. Kunnen ze elkaar wat gestructureerder uitschelden.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: pfff die komen me onderhand wel de neus uit, de afgelopen jaren word men er zowat mee doodgegooid op die festivals.... word altijd veel te vrolijk van immortal wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: God helpe ons ! Vrolijk zijn is echt wel het laatste wat we willen. Niks zo goed gelijk een diepe depressie |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |