|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Bij mij mag je in in ieder geval staan (op de weide hé) [Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 08-05-2003 19:06] I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
jeuh!!! Dat gaat een gezellige boel worden |
|
Gehehehe... Misschien kom ik toch, ik blijf maar twijfelen... |
|
waar moet je dan wel niet vandaan komen? |
|
Breda, 1st met de trein naar eindhoven dan gaat er een bus van eindhoven naar lommel (volgens graspop site) en dan van lommel met de trein naar mol en dan met pendelbus. Als het goed is is het iets goedkoper ( 8 euro ongeveer ) en kan ik zelf hoop ik tijden regelen en kom ik tenminste op tijd aan. Rechtstreeks kost me 30 euro ook niet prijzig maar vorig jaar moesten we 2 uur wachten voordat die bus aankwam en kwamen we 2.5- 3 uur telaat aan op graspop. 1ste 3 bands toen gemist |
|
Komen enkel OverKill kijken: -IronGLory Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: vaag zeg, de trein die ik had vorig jaar ging over Breda naar Rosendaal, en wij hadden nergens problemen mee. En tot aan de grens is het toch gratis |
|
quote: Een iemand in mijn groep (voorlopig 5 man) ging met den auto rijden om de tent en zo me te krijgen, denk ik. De rest zou met de trein gaan. |
|
S_S gaat toch naar Graspop !!!!!!!!!!!!!!!!!! Wiegen Meister ! |
|
- Ellesar of Gondor - DarknessThere - Ghoulliette - Argentumfeles - She Devil - NolthuarII - ZwaarMetaal - Necromantica (Cooper!!) - Shadow_Smile --> Alice Cooper only !!! Wiegen Meister ! |
|
En als het via een andere fan lukt kom ik dus op de gasten lijst van Alice Cooper * EVIL GRIN * Ik zal een weg werp camera meenemen en kijken of ik backstage foto's kan maken Wiegen Meister ! |
|
Ohw NEEEEEEE!!!!!!!Zelfs ben Crabbé(TV1,Blokken) heeft het over Graspop.Was net(in de herhaling) de vraag:"waar gaat Graspop Metal Meeting door?" waar gaat het toch naartoe???? Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
Ik kom uiteraard ook wel weer even de boel onveilig maken. Altijd leuk, dat graspop. En we gaan elk jaar met de auto, dus zowieso geen gezeur met ov. Life doesn't get much better than this! |
|
quote: ik was met de georganiseerde busreis mee vorig jaar niet met de trein vandaar. Heb geen OV aangezien ik nu examen doe (wel een kortingskaart) en met de bus was goedkoper. |
|
quote: Tja, een festival waar een paar tienduizend mensen naartoe trekken gaat niet helemaal onopgemerkt, maar een kwis zou niet deugen als de vragen te gemakkellijk waren, en er zijn véél minder mensen die van Graspop gehoord hebben dan van "Rock zuigt je geld op Werchter" I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
gezellig mensen ik ga ook quote: the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com |
|
quote:wie kijkt er nu naar blokken ik ben er, af en toe te vinden aan de Mindview stand. |
|
quote: dan kijk je zeker nooit die tvspelletjes 's ochtends.... Onee, die deugen ook niet one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Ik kom per trein!!Evt.mét tent als ik niet te erg word lastiggevallen en ik zal mijn beste vriend O.vragen of hij meegaat,dan zijn we al met twee!(en twee tenten) Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
dzouwe komt ook! Overkill changed to 'ouwe' |
|
Grmbl , ik kan niet gaan , ben dan op vakantie Wat een dikke pech |
|
- Ellesar of Gondor (+ aanhang) - DarknessThere - Ghoulliette - Argentumfeles - She Devil - NolthuarII - ZwaarMetaal - Necromantica (Cooper!!) - Shadow_Smile --> Alice Cooper only !!! - Ryn - Dzouwe @S_S: |
|
Zet O. en mij ook maar op de lijst.Als we wegraken,tenminste- Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
ikke wil ook mee!!!!!!!!!!!!! "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |