|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Yes HEEEERSCH!! Alice Cooper!!!! Ik, Wil Schuurman |
|
quote: dat wil ik ook graag zien |
|
Ik ben overigens ook ERG blij met Anthrax, eindelijk wat behoorlijke thrash! |
|
Inderdaad, 2 flesjes jägermeister in de slaapzak! Ik, Wil Schuurman |
|
das ook meesmokkelen |
|
JIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIHAAAAAAAAAAAAAAAAA Alice Cooper , dat wordt zaaaaaaaaaaliiiiiiiiiiiiiiig Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Shit, wat n prutsgroepen dat erbij gekomen zijn zeg... |
|
quote: Anthrax, Arch Enemy en vooral Alice Cooper heerschen! |
|
het programma wordt beter en beter !!! wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
MAAR GODVERDOMME NOG ALTIJD GEEN BLACK METAL é, arch enemy is vorig jaar geweest !!!!!!!!!!!!!!! vraag es dimmu, children of bodom, ... !! occultuxsathanas.cjb.net - extreme metal interviews & much more |
|
graspop wordt zalig !!! Vrijdag 4 juli: Type O Negative Stratovarius Sepultura Overkill Opeth Samael + 6 bijkomende groepen Zaterdag 5 juli: Iron Maiden Alice Cooper (*nieuw*) Within Temptation Anthrax (*nieuw*) Stonesour (*nieuw*) Arch Enemy (*nieuw*) Murderdolls Lacuna Coil Six Feet Under Hatebreed Sick Of It All Prong + 9 bijkomende groepen Booze 'n Metal |
|
Haha, als die zaterdag zo blijft dan zit ik dus echt tot een uur of 20:00 in de biertent totdat coopertje begint en maiden volgt Ik, Wil Schuurman |
|
quote: Anthrax? mwah ik zie je wel in de biertent dus |
|
Dat wordt weer zatheid ja, hehe. Al met al 5 bands die ik wil zien waarvan ik maar twee echt graag wil zien.. en die twee zie ik ook al 2 weken ervoor. ergo Life doesn't get much better than this! |
|
Pff.. HK beloof me een ding: loop me pas na een uur of 18:00 tegen het lijf, anders weet ik het wel weer Ik, Wil Schuurman |
|
quote: neem dan echte black: Satyricon, Borknagar o.i.d. |
|
nou niet veel bijzonders imo, paar bandjes die ik wil zien, de rest boeit me niet "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: kom je ook dan? |
|
quote: Kijk voila, Satyricon en Borknagar idd.. Dan zou ik er wel bijzijn. [Dit bericht is gewijzigd door mislyd op 17-04-2003 22:51] Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
sinds wanneer is borknagar black? I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: Ik ben er zowiezo bij, wel erg jammer dat er zo weinig Black is (eigenlijk maar 1 band, waarvan ik het de moeite waard vind) maar ik hou ook wel van thrash en death en vaak vind ik de meeste heavy metal ook wel gaaf (m'n halve spijkerjack bestaad uit Iron Maiden) dus voor mij wordt het wel een feestje |
|
quote: Jij weet iig nog iets Life doesn't get much better than this! |
|
quote: sinds wanneer niet? |
|
quote: Dat is een vraag met een vraag beantwoorden I can't shoot straight unless I've had a pint! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |