|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
SFU jezus christus wat een zaad band is dat Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Inderdaad een rukband eersteklas !! Ik, Wil Schuurman |
|
haha, ja. euuh nee! Ik las dit ook maar op de eerste pagina van deze thread :D "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Is er alweer wat nieuws!? |
|
quote: Wat een vogeltje mij heeft ingefluisterd: TON, Six Feet Under, Iron Maiden, Madball (afsluiter hardcore tent) en *kuch* Sum 41 (van dat laatste geloof ik niet veel, maar het kan dus wel). En Satyricon zal er niet staan want die doen van de zomer waarschijnlijk geen enkel metalfestival (wel rockfestivals). Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: alweer zo'n band, dat ze die maar leuk laten openen (en niet te luid) op dag 2, heb ik er geen last van. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
HEUY!!!! Op festivals moeten ze maar inlassen dat alle grote bands als eerste spelen...zo krijg ik, en samen met mij nog vele anderen, daar ook nog wat van mee. |
|
quote: "it's funny because it's true" Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: nou je het zegt..... wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Welke rockfestivals dan!? |
|
quote:vraag ik me ook af |
|
op www.typeonegative.net staat dat ze op Graspop komen misschien dat ik dan wel naar Graspop ga.... ligt aan wat er nog meer komt ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
quote: Satyricon op Pinkpop enzo |
|
quote: *zeer debiele vrolijke grijns* |
|
quote: The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
Ik ga zeker afkomen-proberen nog wat mensen te strikken en dan gaan we lekker en Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
BIER ZUIPEN en BIER GOOIEN eneeuhm .. even maiden kijken !+! Ik, Wil Schuurman |
|
quote:ik zie het niet staan |
|
Doorklikken op "TOUR", en dan scrollen maar, tot je dit ziet: "07/04/03 | Graspop Metal Meeting | Dessel, Belgium" [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
als ik op tour klik kom ik op dit http://www.typeonegative.net/tour/tontour.html en dit gaat over een tour van 2001 |
|
quote: Als je mij maar droog houdt |
|
quote: Wat nou bier gooien Maar dat gebeurt niet,doodzonde.Geef dat bier dan maar aan mij Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Ik ook. Naar beneden scrollen! [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
Vorig jaar heb ik bij de ingang een stuk of 6 blikken jupiler gegooid naar mensen in lomp shirts die de hekken aan het molesteren waren Ik, Wil Schuurman |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |