|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
@Occultux Sathanas Ik hoop echt dat ze Marduk achterwege laten, twee jaar geleden gemist (was wel op Graspop) zondag -geloof het of geloof het niet- voor het eerst live gezien,....op Cd mag dat wel af en toe, maar live I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Die Legion is gewoon op mijn kopke komen zitten.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: *offtopic* Was dat ook zondag? [Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 23-04-2003 11:47] I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Ja.. En dat deed zeer... Dien is niet licht.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
ah, masterplan is wel fijn. Life doesn't get much better than this! |
|
quote: Marduk was goed twee jaar geleden op graspop . Maar liever een andere groep voor mij , want zoals ik zeg, ze zijn twee jaar geleden al geweest. Wat denken jullie van Behemoth en The Crown ? dat zou worden !!!!!!!! en als headliner in the marquee, Soilwork of zo !!! occultuxsathanas.cjb.net - extreme metal interviews & much more |
|
Jippieee, zie ik D666 toch nog es live dan! |
|
quote: Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
waarom laten ze niet wat bands afzakken van Keep It True...Brocas Helm...Majesty...Solitaire...-zucht- Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
pfff, moet WT nu echt op t hoofdpodium? En op zaterdag ook nog wel I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Ja want ik wil wel wat extreem spul in marquee 1 ! occultuxsathanas.cjb.net - extreme metal interviews & much more |
|
Hmmm, black metal is wel leuk, maar in een kleine zaal en niet op een festival (of ligt het nu aan mij?) I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: Ok, tof, maar het gaat om de aandacht die ze krijgen, de commercie ligt er vingerdik op. Volgens mij gaat het er puur om , vom "nieuw" volk naar Graspop te lokken. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Moest het bv de zangeres van Arch Enemy zijn zou ik je niet horen klagen hé occultuxsathanas.cjb.net - extreme metal interviews & much more |
|
Ik las net in een post ergens dat Deströyer 666 komt |
|
Destroyer 666 is voor Zaterdag bevestigd officieel masterplan voor vrijdag |
|
Yup, idd maar we weten nu nog steeds niet met zekerheid of mr alice cooper een volledig concert geeft of enkel gastoptreden doet met andere groep occultuxsathanas.cjb.net - extreme metal interviews & much more |
|
quote: ik zal ze eens mailen, ik heb invloed daar |
|
*klik* gemaild, het zal me benieuwen |
|
Mijn mail beantwoorden ze niet occultuxsathanas.cjb.net - extreme metal interviews & much more |
|
FF een vraagje, wat zouden jullie denken van SERAPHIM op graspop ? Deze band speelt muziek beetje tussen heavy metal en nightwish, met opera zangeres. Band is uit Taiwan. Ik sta in contact met een van de leden en hij heeft al een promo gestuurd naar graspop , maar geen reactie :-( occultuxsathanas.cjb.net - extreme metal interviews & much more |
|
masterplan wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Dat zou niet zo zwaar geweest zijn, maar ook niet echt welkom.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
nou ja... laat ze dan maar op mijn koppie komen zitten occultuxsathanas.cjb.net - extreme metal interviews & much more |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |