|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik ga, da staat vast , maar waarom WT? Niks op tegen als ze eens wat nieuws hadden uitgebracht,..maar nu:puur commercie om wannabees ook te lokken. Als al die kneusjes ervoor zorgen dat t spul uitverkocht geraakt (I doubt it) dan komen er rellen, da's beloofd I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
...Dubbele Post... [Dit bericht is gewijzigd door Moordlustige Hamster op 12-03-2003 12:11] |
|
quote: Ik heb van MD (gelukkg vrees ik) nog maar 1 nummer gehoord, niet mijn ding maar een mooie afwisseling voor WT ..en nee, ik ben er niet op aan het afgeven, er is heus nog wat mogelijk,maar ik ben bang dat we een beetje een nummer als 'the dance' of 'the other side...' wel op onze buik kunnen schrijven..... Nu ja, wat maakt het uit, ik ben er zeker van dat er op die momenten op Graspop boeiendere dingen te beleven vallen (muzikaal en andere) I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: hehe boeiendere dingen zoals --> ? |
|
quote: U zegt het Dat wil nog meevallen,dat hangt af van de hoeveelheid ? I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
dat komt wel, komt wel... ...beziet de sjaap dat fikt in het wij, zo blei |
|
quote:Murderdolls zijn hier niet zo bekend dacht ik zo (ik vermoed dat het alleen op stubru wordt gedraaid, en die hebben eigl niet echt een groot publiek) ... WT heeft in de top 30 (of whatever) gestaan!!! groot verschil hoor |
|
Ik heb Peter Steele al sinds Dynamo '95 niet meer live gezien, dus ik sta zeker vooraan ergens te kwijlen. |
|
quote: Al die Slipknot kleutertjes en die altootjes kennen Murderdolls hoor!! |
|
quote: Héhé, wie niet |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door AgonY op 12-03-2003 23:02] |
|
quote: kwijlen niet, maar ben wel benieuwd Black No. 1 I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
't is weer anti- black metal zo te zien... occultuxsathanas.cjb.net - extreme metal interviews & much more |
|
quote:Nee joh! WT en COF komen ook! |
|
WT heeft in 2001 ook op graspop gestaan meen ik. Toen waren ze nog true en evil. |
|
Nou, ik lag toen in het gras en ik hoorde Sharon roepen "Wwwwoooee.. het is gezellig" ... "Ooohh lekker weertje héeeeee !!" Ik, Wil Schuurman |
|
quote: Toen stond anders wel de hele tent vol met metalheads. Toen vond men het nog goed. En nu vind iedereen ze kut. Ik vind ze nog precies hetzelfde als 2 jaar terug. Er is naar te luisteren. Maar daar heb je het ook mee gezegt. Hoef er in ieder geval geen cdtjes van ofzo. |
|
2 jaar geleden vond ik het net zo boeiend als nu. Niet dus. Within temptation metal ? New Wave of unheavy gothic scum !! Ik, Wil Schuurman |
|
quote: |
|
quote: HEUY!!!! Dat vind ik toch behoorlijk troe en ievul .......mij maakt het iig geen fuck uit wat er komt, zolang er maar geen lange rij staat bij een alcoholverkopende tent |
|
quote: COF ???????? waar staat dat ? is toch nog niet officieel ? heb ze toch twee jaar geleden gezien op graspop... occultuxsathanas.cjb.net - extreme metal interviews & much more |
|
WT = Within temtapion Ik, Wil Schuurman |
|
quote: oops verkeerde bericht gequote !! dus waar staat ergens dat cof komt ? ze moeten es bands als Dimmu borgir, Children of bodom (misschien zelfs mainstage!!), Ancient, Borknagar, Old man's child, Satyricion, Vintersorg, Rotting Christ en zo verder gaan vragen !!! bands die dus nog niet veel of nooit zijn geweest ipv altijd diezelfde bands Rhapsody zou ook cool zijn op de mainstage , met volledig orkest !! occultuxsathanas.cjb.net - extreme metal interviews & much more |
|
Ik, Wil Schuurman |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |