|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
dan ga je toch mee!!!!!!!!!!!!!! Wie gaat er trouwens samen met mij vooraan staan bij Mastodon? |
|
Ik ga ook mee |
|
quote: pleurt maar op de lijst |
|
quote: maar met jou ga ik niet vooraan staan (sorry ) |
|
Ik wil ook vooraan staan vind ik wel een grappig bandje zo te horen |
|
Maar de drummer is voor mij! |
|
Ik zoek ook nog vriend(innet)jes om mee te gaan Mijn vrienden gaan alleen naar Pinkpop en Fields of Rock |
|
He...hoe gay , hmmm, je komt gezellog bij ons staan! |
|
masto/adon? is dat die lomp relapse band? en hoe zit dat eigenlijk met immolation? komen die nou nog? the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com |
|
quote: Mastodon zit idd bij Relapse |
|
quote: Nee gay ben ik dus absoluut niet Ik had 't over naar een festival gaan, niet over 's avonds in 'n tent liggen. Als je die haakjes weghaalt behoort dat laatste ook wel tot de mogelijkheden |
|
quote: @ E of G Wiegen Meister ! |
|
- Ellesar of Gondor (+ aanhang) - DarknessThere - Ghoulliette - Argentumfeles - She Devil - NolthuarII - ZwaarMetaal - Necromantica (Cooper!!) - Shadow_Smile --> Alice Cooper only !!! - Ryn - Dzouwe - Iron Maiden - Rajackar - Ozzy + aanhang Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
Wiegen Meister ! |
|
quote: kan je voor mij ook niet een backstage plaatsje regelen voor mr. Cooper? |
|
quote: argh....ik had het over die andere maten van je |
|
quote: Oohhhhh zooooo, ik dacht al Tja die zijn vooral fan van Linkin Park en POD en zo... dus die krijg ik niet mee naar Wacken of Graspop maar een van die nerds heb ik al kunnen bekeren van Star Wars tot Iced Earth, Manowar, HammerFall, After Forever en Dimmu... dus met hem komt het nog wel goed P.S. Zijn moeder geeft katholiek onderwijs, dus die was natuurlijk heel blij toen hij zich dat shirt van de Horror Show had besteld met dat kerkhof voorop [Dit bericht is gewijzigd door MetalTuupLimburg op 13-05-2003 21:45] |
|
- Ellesar of Gondor (+ aanhang) - DarknessThere - Ghoulliette - Argentumfeles - She Devil - NolthuarII - ZwaarMetaal - Necromantica (Cooper!!) - Shadow_Smile --> Alice Cooper only !!! - Ryn - Dzouwe - Iron Maiden - Rajackar - Ozzy + aanhang - Beli Mawr (Waarschijnlijkk enkel vanaf vrijdagavond, zit verveeld met werk.) Zeg mannen en vrouwen en jonges en meisjes, we zullebn wel eens beter moeten afspreken dan vorig jaar. De zaterdag moeten we zeker en vast een meeting organiseren in de biertent vind ik Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
- Ellesar of Gondor (+ aanhang) - DarknessThere - Ghoulliette - Argentumfeles - She Devil - NolthuarII - ZwaarMetaal - Necromantica (Cooper!!) - Shadow_Smile --> Alice Cooper only !!! - Ryn - Dzouwe - Iron Maiden - Rajackar - Ozzy + aanhang - Beli Mawr (Waarschijnlijkk enkel vanaf vrijdagavond, zit verveeld met werk.) - MetalTuupLimburg (weet nog niet hoe en met wie, desnoods op de fiets) |
|
Op de Finntroll site staat dat zij ook op Graspop spelen... cool! |
|
voeg Wladimir maar aan het lijstje toe |
|
HEUY!!!! Tinus, Hub & ik zijn al vanaf donderdagavond aanwezig |
|
quote: Wow! Ideaal met erbij I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Jamaar, de camping gaat maar open van vrijdag |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |