|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Dat lijkt me niet zo'n verstandig idee om die apparaten mee te nemen. Grappig detail: Sinds 'die avond' heb ik ook nooit geen mandarijn aangeraakt, laat staan opgegeten Ik, Wil Schuurman |
|
Kzal een fleske mandarijnenvodka voor je naar binnen smokkelen ghehe Life doesn't get much better than this! |
|
Hahaha, vorig jaar heb jij nog een flinke cumshot wodka-jus gekregen Ik, Wil Schuurman |
|
'tis me gelukt, ZM staat bij de links sectie |
|
MAAR er staat toch bij alice cooper "SPECIAL GUEST", dus is het niet mogelijk dat ie gewoon een of twee liedjes meezingt (met maiden ...??) ipv een volwaardig optreden ???? occultuxsathanas.cjb.net - extreme metal interviews & much more |
|
Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
floodprotection my a.... [Dit bericht is gewijzigd door IronGlory op 18-04-2003 12:54] Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Alice Cooper op Graspop! |
|
quote: |
|
Zo, kaartje voor Graspop ook weer binnen |
|
quote: gezell0g |
|
Vind de programmering niet echt boeiend. |
|
quote: gaaf usericon trouwens (Justice heerscht ) quote: Alice Cooper, Iron Maiden, Anthrax, Six Feet Under, Arch Enemy, Stratovarius, Sepultura (oude nummers graag), OverKill, Opeth(tsjah)? ik vind het over het algemeen wel aardig maarja ieder z'n smaak [Dit bericht is gewijzigd door Elfensteen op 18-04-2003 23:57] |
|
quote: Je vergeet Witin Temptation |
|
quote: Ik weeeeeeeeeeeeeeeeeeeet het !!!!!!!! Maar ik kan die week niet Juist die week dat ik niet kan KOMT Alice Cooper weer in de buurt Wiegen Meister ! |
|
MAAR WAT BETEKENT SPECIAL GUEST NU ??? da ie geen vol concert heeft maar slechts enkele nummer of wat ? help me !! occultuxsathanas.cjb.net - extreme metal interviews & much more |
|
quote: Ik heb het geprobeerd uit te zoeken, en waarschijnlijk gaat het om een gast optreden. Men kom mij niet zeggen met welke groep Wiegen Meister ! |
|
quote: oja...leuk hoor quote: misschien wel met Maiden |
|
ik heb graspop gemaild gisteren... dus afwachten occultuxsathanas.cjb.net - extreme metal interviews & much more |
|
quote: met een beetje mazzel heb je binnen een dag antwoord |
|
En al mail gehad? |
|
quote: ik denk van niet, het lijkt me eigenlijk sterk dat ze gaan verraden met wie Cooper gaat optreden (surprise act weet je wel ) |
|
Nog geen antwoord van graspop op het forum noch op m'n e-mail ivm alice. Btw, vandaag twee nieuwe bands... niet zo interessant... destroyer 666 voor zaterdag (nog steeds geen black metal !!! ) en masterplan voor vrijdag occultuxsathanas.cjb.net - extreme metal interviews & much more |
|
quote: Niet interessant??? Deströyer 666??!!! zit toch voldoende black -invloed bij ,met een vette thrash saus tuurlijk WOW!! I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |