|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: HEEEEEEEEEEERSCH! I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
die pipo's zouden beter eens Satyricon vragen! Die mannen heersen! En wat meer variatie in hun programma steken, altijd dezelfde groepen: Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
quote: Jah, Satyricon kan ik ze tenminste helemaal zien als ik ga! Niet zo als laatst in Oss dat ik de helft heb gemist en waarschijnlijk ga ik trouwens naar graspop |
|
quote: ... |
|
eze keer wel een duidelijke meetring organiseren in de biertent op Graspop, zou handig zijn Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLĂINTE |
|
quote:ik ben iig present ehe ehe Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: Yeeeeh, Parijs.. Leuke herinneringen daaraan.. Ik ga binnenkort nog eens over en 't weer voor een acoustische set van Evergrey.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: oww, k heb ook nog ergens een mooi accoustisch nummer van evergrey op de comp staan, 3 nummers van dat laatste album door elkaar.....krijg er echt kippevel van wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Wel dat staat op die nieuwe cd..... Hoe heet het ook alweer.. Madness caught another victim? Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: Ik heb Saxon ook wat achterwege gelaten maar ik moet toch zeggen dat ze live toch nog steeds spelen als de besten, on stage they rule!! After war comes peace, therefor war is good (Scatterbrain) |
|
Ik heb Saxon ooit eens gezien op Borstrock (jaja!!). Wel erg gaaf hoor!! |
|
CoB en TON zijn natuurlijk ruk, laat dat duidelijk zijn. Saxon mag elk jaar komen spelen, een van mijn favoriete live-bands. Life doesn't get much better than this! |
|
Jeps, SAXON mag ieder jaar gewoon komen, inclusief de eagle .. en dan weer zo'n 2 uur durende set. Wat boeit 'voorspelbaarheid' nou ? Ik, Wil Schuurman |
|
Ik heb liever een andere band dan Saxon, maar je zult me niet horen klagen als ze wel komen! |
|
quote: |
|
tja dan ga ik toch maar naar waldrock voor Shit Feet Under en Type0 hoef ik het niet te doen. |
|
quote: Ja, ik ben zeker aanwezig. Wat een tent die biertent !! Tot 6 uur smorgens zuipen, dan een ontbijtje naar binnen werken en weer op het terrein verder zuipen .. bands kijken, vreten en metal marketten .. bands afgelopen --> biertent hehe ... Ik, Wil Schuurman |
|
quote:neen hij had allang 'the fucking castle' beloofd, heb na die belofte drie of vier keers gezien opnieuw, maar nog steeds geen castle gezien Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
We maken gewoon zelf een castle !! Ik, Wil Schuurman |
|
quote:ik hoop dat ik nog verder dan die tent ga geraken dit jaar, met al die goeie bands die ze van plan zijn te programmeren Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Ik, Wil Schuurman |
|
quote:van blikjes Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |