|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Graspop vind ik leuker dan Wacken, het is echt super, precies goed gewoon. Waldrock weet ik niet, maar dat is toch maar 1 dag? |
|
quote: Nee, de keuze gaat tussen Waldrock en Graspop. Wacken kan ik echt niet missen en mn deutsche freunden al helemaal niet I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: |
|
quote: Waldrock is vet realaxed camping is erg gaaf hehe (kun je ook 3 dagen van maken vrij,zater,zondag voor het geld hoef je het niet te doen 2,50 geloof ik) ja het is maar 1 dag dus denk ik dat je eht niet kunt vergelijken met graspop voor de bands zou ik graspop doen veel meer enzo(lijkt me logisch) maarja waldrock is een thuiswedstrijd voor me en het is een traditie hehe ik probeer als het geld me toelaat naar Graspop en Wacken te gaan. en waldrock natuurlijk ook want het is de opener van het festivalseizoen Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Persaankondiging gehad: Zaterdag 4 juli: Iron Maiden Within Temptation Murderdolls Lacuna Coil Six Feet Under Hatebreed Sick Of It All Vrijdag 5 juli: Type O Negative Stratovarius Sepultura Overkill Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: (heb andere smiley's erachter gezet...wat ik er van vindt ) |
|
HEUY!!!! Te gek!!!! zie ik Sepultura ook weer eens een keer na 6 jaar.....zo lang ze maar nummers spelen like the old days |
|
quote: klinkt netjes ! The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
Iron Maiden Within Temptation Murderdolls Lacuna Coil Six Feet Under Hatebreed Sick Of It All Vrijdag 5 juli: Type O Negative Stratovarius Sepultura Overkill Elimination!! *volgens mij word dit aangepast Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
met zo'n bekrompen oogkleppenzicht zal je inderdaad weinig leuk vinden Je moeder. |
|
smaken verschillen he Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: hmz... weat zei je nou verder? Je moeder. |
|
Umm..in het lijtje zit een fout zie ik nu! Vrijdag 5 juli en Zaterdag 4 juli? Dat klopt niet |
|
quote: als je de post zou lezen waarop dat slaat er staat ook veel MEER bands en NIET dat ik die bands vetter ofzo vind Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: lol.. My bad... Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Iron Maiden Within Temptation Murderdolls Lacuna Coil Six Feet Under Hatebreed Sick Of It All Vrijdag 5 juli: Type O Negative Stratovarius Sepultura Overkill Elimination!! quote: hoe raad je het [Dit bericht is gewijzigd door arrebar op 07-03-2003 14:54] "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote:Je kunt ook thuisblijven.. heeft de rest geen last van je gekots. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
helmet verander jij om de 5 minuten de kleur van je geit. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote:Ik doe helemaal niets meer Is een php scriptje dat willekeurig een plaatje uitkiest. Af en toe zit er ook een foto van Helmet uit Spaceballs tussen. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Ik vind het wel leuk, dus ik ben van de partij!! |
|
tsss een beetje de phps het werk laten doen, luiert!!! "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: de communistische partij??? "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Overkill & Maiden. Verder weinig leuks Ik, Wil Schuurman |
|
quote: mee eens Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |