|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Heb jij niets beters te doen dan graspop spammen met mails ofzo? En de kans dat dat bandje op graspop speelt is toch nihil |
|
Zeg maar onder nul.. Leukd at je bandjes promoot maar begin beter bij een lokaal festival.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: ik heb inderdaad nix beters te doen , en ja, die kans is bijna nihil, sinds de meeste kleine bandjes al ingedeeld zijn. |
|
Niet "bijna nihil", maar zelfs ronduit ONBESTAAND |
|
Ik heb nog niet veel kleine bandjes op de bill zien staan eigenlijk.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: . Ik speel in een band. Maken we kans om op Graspop te spelen ? Heeft het zin om bio en ander materiaal op te sturen? Als organisators leggen we een lijst aan van al de aanvragen die bij ons binnen komen. Op de 2 dagen Graspop worden er om en bij de 40 bands ingevuld. Eerst starten we met de grotere namen in te vullen, op het einde vullen we de gaten in en dan raadplegen we onze lijst. Bands die op dat moment interessant zijn en passen met het profil van band die we zoeken komen in aanmerking. bron: www.graspop.com *kuch* |
|
Tiens, en bekijk es de affiches van de vorige jaren... en wat zie je dan? ... Ja! Juist! |
|
Tuurlijk dat de organisatie zoiets schrijft, maar in de eerste plaats draait het nog allemaal om geld hoor.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
? |
|
Niet dat ik het kleine bands niet gun hoor.. Integendeel.. Meer Belgische bands op Graspop!!!! Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Idd, en als er al geen belgische bandjes op graspop kunnen spelen, dan alstemblieft toch geen taiwanese hé |
|
zou wel toepasselijk zijn ja. misschien ook een leuk idee: pleur alle grote namen neer en dan nog wat kleine black-bandjes uit NL/BE zodat er ook blackmetal op graspop staat |
|
Nou Seraphim is toch zo klein niet hoor, kijk maar naar het aantal bezoekers van de website. http://www.magnum.com.tw/seraphim check em out... haha, kijk wat Kessier schrijft naar me : I will keep contact to Graspop, if they choose us , we will go there to bang people's head off! Anyway, thanks for your help! You cool occultuxsathanas.cjb.net - extreme metal interviews & much more |
|
Lol, t spreekt nog geen engels en dat wil op graspop staan En over dat aantal bezoekers, 95.000 is inderdaad niet mis, maar er zijn dan ook wel héél veel chinezen hoor... dus alles moet in zn context bekeken worden, en in dit geval kunnen we besluiten dat Seraphim NIET op Graspop zal spelen [Dit bericht is gewijzigd door Asherah op 23-04-2003 16:18] |
|
quote: muziek klinkt op zich wel aardig, alleen niet echt m'n smaak, geef mij dan maar Stratovarius |
|
Damn ik krijg 5000 € van Seraphim als ze op graspop mogen spelen... Wie me helpt krijgt een % van die 5000 hahahah.. just kidding Serieus nu, 't zou wel leuk zijn op grassie... en er zijn inderdaad veel Chineesjes... en Taiwaneesjes... Misschien mogen ze niet komen door SARS ? occultuxsathanas.cjb.net - extreme metal interviews & much more |
|
SARS zuigt, Graschpop heerscht, groot verschil |
|
Seraphim! toffe band laatst die site gezien en wat gedownload alweer paar maanden geleden (site zuigt zwaar alleen... hoezo onhandige site). Zou zeer gaaf zijn als daarnaast Behemoth komt . [Dit bericht is gewijzigd door NolthuarII op 23-04-2003 18:09] |
|
[Dit bericht is gewijzigd door Griffin op 23-04-2003 17:39] |
|
Lees misschien ff terug |
|
quote: hier geldt toch niet "eigen volk eerst", hé? ...beziet de sjaap dat fikt in het wij, zo blei |
|
|
|
sorry, heb er iets tegen, die gasten ... ...beziet de sjaap dat fikt in het wij, zo blei |
|
quote: Ik hoop ook van niet occultuxsathanas.cjb.net - extreme metal interviews & much more |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |