|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Dimension F3H zou wel geweldig zijn, nu Limbonic Art uit elkaar is... Die had ik graag nog gezien zeg.... Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig! |
|
Is die F3H een beetje goed dan? Limbonic Art vond ik eigenlijk ten tijde van Moon In Scorpio en Absentia goed! I Find That I Am Not There... |
|
quote: Moon in Scorpio is mijn absolute favoriet van Limbonic Art... Dimension F3H vind ik ook erg goed maar je moet geen vergelijkingen met LA gaan trekken, het is echt anders... Maar ik vind 'reaping the world winds' zeker een aanrader (hij ligt al bij me thuis dus...) Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig! |
|
quote: ja wat heb ik daar nou weer aan? I Find That I Am Not There... |
|
als je houd van (black ?) metal met experimentele vocalen, een industrial ondertoon en elektro elementen ga je dimension f3h wel goed vinden,ikzelf vindt ze heel goed. maar 'k reken er niet op dat ze naar grassie komen, 't is trouwens ook nie echt black metal. occultuxsathanas.cjb.net - extreme metal interviews & much more |
|
Wat is The Haunted voor een band en wat denken wij hiervan: http://www.graspop.com/pics/bands/ er staan logo's bij naast de al bekende bands van nile, kamelot en nightwish. Wilden ze die boeken maar dat ging niet door of komen die er nog bij? (nightwish heeft dan al wat te doen op 4,5 juli dus ik gok op het eerste) [Dit bericht is gewijzigd door NolthuarII op 18-05-2003 21:36] |
|
quote: www.the-haunted.com |
|
The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
quote:*uch* destroyer 666 *uch* |
|
Niks geen zwart metaal, meer dood metaal!!! The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
quote:black/thrash |
|
quote: Death/thrash The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
quote:niet |
|
staat wel op de site dat er black bands bijkomen |
|
the haunted is niet veel aan voor mij... en destroyer 666 is toch geen black hoor... meer trash achtig occultuxsathanas.cjb.net - extreme metal interviews & much more |
|
quote: precies, het is echt 100% black/thrash |
|
quote: Je lult, er staat dat er paar bands bij komen in de black/death tent! The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
quote: Nile en nightwish zouden vet geweest zijn... Nile kan nog komen misschien ? occultuxsathanas.cjb.net - extreme metal interviews & much more |
|
oja, maar 1 van die bands is the Haunted, en dat is niet bepaald black |
|
ach ik vind de line-up van graspop net als die van de andere festivals gewoon kut. |
|
quote: Ik hoop het! The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
quote: hoe meer je drinkt hoe leuke het wordt |
|
quote:ja maar dat kan thuis ook |
|
Het is nog 47 dagen, 1 uren, 15 minuten, en 35 seconden (tsjah) tot Graspop! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |