|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: jij krijgt geen bier |
|
Apocalyptica komt! |
|
Ik kom |
|
Apocalyptica en Pro-Pain zijn geboekt! |
|
quote: In 2000 ook al |
|
't wordt precies slechter en slechter... IS GRASPOP ANTI- black metal of wat dit jaar ????????????????????????? occultuxsathanas.cjb.net - extreme metal interviews & much more |
|
mss maar best.. |
|
quote: is het niet leuker als er voor alle smaken wat is ??? iedereen blij... occultuxsathanas.cjb.net - extreme metal interviews & much more |
|
Gelukkig, het begint er een beetje op te lijken: destroyer 666, arch enemy, pro-pain. Vinden julie ook niet dat er bands komen op festivals waar je ze helemaal niet zou verwachten? Ik bedoel nightwish op lowlands en nile op fields of rock. Maar zal wel met hun toerschema te maken hebben. |
|
Nile komt ook eerder in zaandam, geen probleem "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Ja dus komen er alleen gezellige mensen |
|
lol maar van mij had er ook wel wat meer black bij gemogen |
|
quote: Neen, men dient alleen te programmeren wat ik leuk vind! Helaas doen ze dat niet en ben ik te lui zelf dingen te organiseren Life doesn't get much better than this! |
|
quote: Kwamen NIghtwish en Nile maar naar graspop, dan zou je me niet meer horen klagen occultuxsathanas.cjb.net - extreme metal interviews & much more |
|
quote: occultuxsathanas.cjb.net - extreme metal interviews & much more |
|
kijk, ik vind dat graspop een festival moet zijn waar je zo een beetje vanalles moet kunnen tegenkomen. in die zin vind ik ook dat er wat black metal maar afkomen. maar er zijn personen die zitten te zagen van "kut line-up want der zit powermetal/hardcore/<vul-zelf-in> en geen volledig fest van wat ik graag heb" verder moet je je ook niet vastklampen aan 1 genre. ook is dit niet de laatste graspop, 't kan zijn dat, als niet dit jaar, dan wel volgend jaar wat meer black metal groepen afkomen. verder vind ik dat er voor ieder wat wils is... Ouwe heavy metal rakkers : IM, AC, Anthrax Powermetal : Stratovarius, Masterplan Gothic : WT (hoewel redelijk soft, maar goed, ze blijven goed vind ik) Death : SFU etc industrial zelfs met Prong Hardcore met Pro-pain en Sick of it all etc enzovoorts enzoverder... en geen paniek er moeten nog groepen bevestigd worden, wie weet komt Dimmu Borgir af of zo of ancient rites, die zou ik graag opnieuw willen zien... Booze 'n Metal |
|
Anthrax ist Thrash |
|
quote: en goeie |
|
Vrijdag: Oceans Of Sadness Aborted Mastodon Atreyu Zaterdag: Doro Convict Nog vier bands te adden.. Ik moet zeggen dat ik nu de affiche vorm begint te krijgen toch niet echt tevreden ben.. Jammer.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
heb je het hier wel over graspop ??? occultuxsathanas.cjb.net - extreme metal interviews & much more |
|
Ja Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Heej Spijker, ik heb een opnamen van Alice Cooper @ Heineken Music Hall. Interessen ??? Ben namelijk zelf fan van Alice Cooper, maar zal graspop moeten laten schieten Heb die datum al andere bezig heden Wiegen Meister ! |
|
Beters, Aborted en Doro. Goh het aantal bands wat ik wil zien groeit van 4 tot 6, hopelijk zit er nog iets bij de nog niet bekende 4 bands |
|
is er iemand die nu al zeker weet dat-ie komt? Just because I don't care doesn't mean I don't understand. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |