|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: kan ik niet bij zijn, zul je zien dat straks allerlei bands spelen die je altijd al had willen zien |
|
Misschien kom ik ja ontvoeren wahahaha ik hoor dat DIO komt (j/k) Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote:Als die twee bands zouden spelen zou dat alsnog geen reden zijn om nr Graspop te gaan... Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
de site is al 2 dagen onder constructie |
|
Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: Woehoe! When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: fok it: kunnen die mannen nu écht niet origineel wezen? waarom maken die altijd een mengeling van de laatste versies jongens toch, quelle misère, quelle misère... en als ze dan toch bezig zijn, waarom geen type o, misfits of life of agony? dat zou eens de moeite zijn. maar neen: "maiden, woehoew ..." ...beziet de sjaap dat fikt in het wij, zo blei |
|
Wat veel mensen volgens mij niet snappen is dat concertorganisatoren het niet zomaar voor 't kiezen hebben. Als een band niet tourt (langs festivals of eigen concerten) op dat moment heeft het weinig zin om hen te boeken voor een enkel optreden. Dan is de prijs namelijk veel hoger vanwege reiskosten en dergelijke. Voor sommige bands is het het waard om wat meer te betalen, of sommigen betalen de reiskosten zelf omdat ze de promotie nodig hebben. 't Is trouwens heel eenvoudig wie er op Graspop zal staan, namelijk het overgrote deel van de bands die de maanden voor of na graspop in de Biebob of Hof Ter Loo staan.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
sjit... dan maar weer geen graspop dit jaar ...beziet de sjaap dat fikt in het wij, zo blei |
|
Ik vind het best tof dat maiden komt... Ik zie liever maiden als headliner dan een band als type o negative (KUUUUTBAND!!) ofzo.. Ik, Wil Schuurman |
|
Beste mensen, Vandaag stond in alle kranten dat Herman Schueremans misschien wel zijn festival Rock Werchter zal moeten verhuizen. Door de politiehervorming, mogen gemeentes nu de kosten van bijkomende politiemensen bij grote evenementen, aan de organisatoren voorschotelen. Misschien verhuist Rock Werchter wel naar een andere locatie in België, maar het ergste zou zijn dat Rock Werchter naar het buitenland zou verhuizen. Niet alleen voor de festivalganger een messteek in de rug, maar ook voor de lokale bevolking van Werchter. Voor hen is dit festival ook een bron van inkomsten. Maar naast Rock Werchter, staan ook Graspop Metalmeeting en Dranouter Folk Op het lijstje met festivals die in moeilijkheden zouden komen. Daarom, voeg jouw naam aan de lijst hieronder toe en verstuur deze brief door naar jouw adressenlijst!!! Misschien kunnen we Rock Werchter en de andere festivals op hun oorspronkelijk lokatie houden zonder dat de organisatoren Meer moeten betalen. En als je dan toch bezig bent met het doorzenden van deze mail, kan je ze misschien ook doorzenden naar info@mibz.fgov.be kwestie van binnenlandse zaken wat onder druk te zetten en te tonen dat dit echt niet kan... Gelieve deze mail te kopiëren en te plakken in een nieuwe mail en niet te forwarden. Zo blijft dit enigzins overzichtelijk! Alvast bedankt 1)Evick Van Meenen , Kortrijk , België 2)An Vandersteene, Marke, België 3)Bert Margot, Marke, België 4)Tijl Delannoy, Ardooie, België 5)Evy Van Eenoo, Ruddervoorde, België 6)Koen Vandenbussche, Izegem, België 7)Tim Vanderjeugd, Roeselare, Belgie 8)Vanspeybrouck Annelore, Roeselare, Belgie 9)Devolder Brecht, Roeselare, België 10)Joke Desimpel, Moorslede, België 11)Marieke Desimpel,Moorslede,Belgie 12)Stefanie Vanwichelen,Roeselare,België 13)Koen Debusschere, Moorslede, België 14)Nele Desseyn, Ardooie, België 15)Marieke Bockx, Ardooie, België 16)Sofie Cobbaert, Liedekerke, België 17)Steven Galle, Affligem, België 18)Jelle Barbé, Liedekerke, België 19) Rien Vandersmissen, Ternat, België 20)Elke De Geyndt, Ternat, België 21)Finn Van Dinter, Dilbeek, België 22) Sylvie Van Houtvinck, Lommel, België 23) Beau Janssens, Lommel, België 24) Wesley Cools, Lommel, België 25) Koen Demarsin, Leuven, België 26) Johan Vande Voorde, Turnhout, België 27) liesbet blancquaert, herentals, belgië 28) Joris Huveneers, LAAKDAL (VORST) en kot Diepenbeek, België 29)Ellen Van Tongerloo, Geel, België 30) peeters nadja, geel, belgië 31) Vennekens Bart, Geel, België 32) 33) 34) 35) 36) Ik heb m al geforward... [Dit bericht is gewijzigd door Asherah op 22-01-2003 13:09] |
|
quote:shit, maiden bestaat er een grotere kutband Op de site van maiden stond er enkele dagen geleden nog nieks. Ik weet enkele dat six feet under bevestigd is. En indd misschien is het niet makelijk om bands te lokken die niet op tour zijn, maar neem anders iets kleinere bands. |
|
quote:zijn al alledrie ne keer gekomen als ik het me geod herinner jawel hoor Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote:zegt ie toch, nu we toch bezig zijn. Dat ze die bands dan nog eens laten komen. |
|
GVD KUTZOOI! Maiden weer op Graspop, en ik ga 4 juli op vakantie. Toch misschien maar wat aanpassingen in de vakantieplanning maken. Bazzio Attacks!!! |
|
quote:skuzeer heb met mn schele ogen over het woordje 'nog' gelezen Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
hallo |
|
quote: ja, maar niet in de laatste vijf jaar maiden was pas drie jaar geleden, machine head tweemaal na elkaar, slayer idem, ... ...beziet de sjaap dat fikt in het wij, zo blei |
|
quote:doet er ni toe in feite maar de Misfits mogen wel eens terugkeren Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Misfits... en King diamond weer eens voor de verandering !! Ik, Wil Schuurman |
|
ok hier ga'k met mijn droomlijst dan maar Warlord Brocas Helm Attacker Malice Steel Assassin Nitro Pentagram LWS Thunder Rider Witch Cross Meniketti Ik zou veeel geld geven om deze eens live te zien Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: King Diamond???? Woehoe!!!!!!!!!!!!!!! (maakt vreugdedansje zittend aan de computer) When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: King Diamond please I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
De graspopsite is terug online... Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |