![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: typo wil ik wel es zien spelen ... dus van mij mogen ze komen... The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense ![]() |
|
Jaaaaah, al twee stemmen! ![]() ![]() |
|
Laat ze maar komen (ik kan toch niet naar Graspop. ![]() Bazzio Attacks!!! ![]() |
|
![]() ![]() ![]() |
|
Denk wel dat ik ga dit jaar. Vorig jaar gemist. ![]() Dus moet dit jaar eigenlijk verplicht gaan. ![]() ![]() |
|
ik wil the casualties ![]() ![]() ...beziet de sjaap dat fikt in het wij, zo blei ![]() |
|
quote: IKOOOOOOOOOOOOOOOK !!!!!!!!!!!!!! (maar niet als ze hetzelfde spelen als op wacken 2002) wait for me dragon, we'll meet in the sky ![]() |
|
THRASH OP graspop ![]() ![]() Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? ![]() |
|
Elk jaar staat er op de campingavond een thrash klassieker (2001: destruction) (2002: kreator) dus dit jaar dan SODOM ? Ik, Wil Schuurman ![]() |
|
quote: Return of PROTECTOR ![]() ![]() Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? ![]() |
|
quote: kreator was vet, heb er alleen niet zo veel van mee gekregen ![]() wait for me dragon, we'll meet in the sky ![]() |
|
Tourt KREATOR dit jaar trouwens? vorig jaar waldrock was het wel gaaf alleen viel het publiek zwaar en zwaar tegen ![]() Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? ![]() |
|
Haha.. She-devil: Nog die vrouw met die Nederlandse vlag gezien? "FLAG OF HATEEE" stond ze continu te gillen ! ![]() Ik, Wil Schuurman ![]() |
|
quote: zoals ik al zei heb ik er niet zo heel erg veel van meegekregen ![]() wait for me dragon, we'll meet in the sky ![]() |
|
quote: Kreator stond er al vorig jaar, ze waren beestig goed, heerlijk gebanged daarop ![]() Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
Yes!Ik kom eraan!Whoohoooo Hello-hooray-let the show begin-I've been ready ![]() |
|
quote:heerlijk gemost op kreator, eigenlijk ook de enigste band die ik me herinner van de vrijdag ![]() ![]() |
|
Doro en Saxon Staan me nog enigzins bij, vreemd genoeg ja ... De rest is een grote zwarte vlek ![]() Ik, Wil Schuurman ![]() |
|
quote: Haha, die was gaaf ja ![]() tijd mee staan lullen toen een maat de auto aan het parkeren was. Life doesn't get much better than this! ![]() |
|
quote: We zullen de reden daarvoor maar niet zoeken zeker ![]() ![]() Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
quote:tuurlijk iedereen weet ondertusenwel dat ik men ogen sluit om optimaal van de muziek te kunnen genieten ![]() ![]() |
|
quote: en je zo niet zag hoeveel je zoop ![]() Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
quote:ik zuipen Nooit, dugusteren ja ![]() ![]() |
|
quote:jawel ajwel, incluis alle Lordian Guard nummers maar ik wil vooral DamienKingII terug ipv Joacim Hamsterfall Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |