|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: typo wil ik wel es zien spelen ... dus van mij mogen ze komen... The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
Jaaaaah, al twee stemmen! |
|
Laat ze maar komen (ik kan toch niet naar Graspop. ) Bazzio Attacks!!! |
|
Wat n reactie |
|
Denk wel dat ik ga dit jaar. Vorig jaar gemist. Dus moet dit jaar eigenlijk verplicht gaan. |
|
ik wil the casualties en type o... en misfits... ...beziet de sjaap dat fikt in het wij, zo blei |
|
quote: IKOOOOOOOOOOOOOOOK !!!!!!!!!!!!!! (maar niet als ze hetzelfde spelen als op wacken 2002) wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
THRASH OP graspop Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Elk jaar staat er op de campingavond een thrash klassieker (2001: destruction) (2002: kreator) dus dit jaar dan SODOM ? Ik, Wil Schuurman |
|
quote: Return of PROTECTOR Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: kreator was vet, heb er alleen niet zo veel van mee gekregen wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Tourt KREATOR dit jaar trouwens? vorig jaar waldrock was het wel gaaf alleen viel het publiek zwaar en zwaar tegen Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Haha.. She-devil: Nog die vrouw met die Nederlandse vlag gezien? "FLAG OF HATEEE" stond ze continu te gillen ! Ik, Wil Schuurman |
|
quote: zoals ik al zei heb ik er niet zo heel erg veel van meegekregen ,zat wat verder af (niet al te nuchter), maar wat ik me er nog van kan herinneren was dat ik het erg gaaf vond wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Kreator stond er al vorig jaar, ze waren beestig goed, heerlijk gebanged daarop Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Yes!Ik kom eraan!Whoohoooo Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
quote:heerlijk gemost op kreator, eigenlijk ook de enigste band die ik me herinner van de vrijdag |
|
Doro en Saxon Staan me nog enigzins bij, vreemd genoeg ja ... De rest is een grote zwarte vlek Ik, Wil Schuurman |
|
quote: Haha, die was gaaf ja tijd mee staan lullen toen een maat de auto aan het parkeren was. Life doesn't get much better than this! |
|
quote: We zullen de reden daarvoor maar niet zoeken zeker Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote:tuurlijk iedereen weet ondertusenwel dat ik men ogen sluit om optimaal van de muziek te kunnen genieten |
|
quote: en je zo niet zag hoeveel je zoop Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote:ik zuipen Nooit, dugusteren ja |
|
quote:jawel ajwel, incluis alle Lordian Guard nummers maar ik wil vooral DamienKingII terug ipv Joacim Hamsterfall Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |