![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Vrijdag: All I need is Type O Negative, als Headliner dan maar Opeth... ![]() Zaterdag... laten we zeggen, Children of Bodom ofzo ik allang content dan... ![]() ![]() |
|
quote: jaaaaaaaaa, Opeth is zalig ![]() Maar CoB, onze Asherah zou daar maar vanvoren staabn met een spandoek "I love you Henkka!!!!!" ![]() Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
Neej joh, van mn leven niet ![]() ![]() |
|
quote: jaja, en ik moet dat geloven ![]() ![]() Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
Beetje blackmetal zou wel prettig zijn eigenlijk ![]() ![]() |
|
beetje Kreator zou ook wel prettig zijn ![]() ![]() |
|
quote: halloooooo, die stonden er al vorig jaar en ze waren verdorie retevet ![]() Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Beetje Mayhem of Immortal ![]() ![]() |
|
quote: Schijn je live hoofdpijn van te krijgen. Life doesn't get much better than this! ![]() |
|
quote:Moet je geen schapenkoppen opvangen... ![]() |
|
quote: Snufje Satyricon bij, hier en daar wat Oude (!!!!) Dimmu Borgir ![]() ![]() |
|
quote: en dan voor de geweldigheid nog een paar snuifjes Myrkskog en Tartaros erbij ![]() Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
quote: ASTEMBLIEFT ! Voor de mensen die het op een rij hebben: Er is geen rij. ![]() |
|
jezus, black hoort niet op een festival als Graspop! Metalucifer en Manowar, die motten kommen! ![]() ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() |
|
Programma vind ik niet echt denderend hoor......... ![]() |
|
![]() naast OverKill dus Seven Witches, Dark Order, Stormwarrior, K-Octave, Byfist, Axxis, October 31, ZANDELLE, Vyndykator, OVERLORDE, BROCAS HELM, (Return To The) Sabbat, ... dan ga'k door't lint maar nu, mja, OverKill kijken en nogal wat ![]() Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk ![]() |
|
jaaa axxis moet ook komen wait for me dragon, we'll meet in the sky ![]() |
|
The lord weird slow feg, twisted tower dire enzo zijn ook wel welkom .. die bands spelen hier niet zo gek vaak Ik, Wil Schuurman ![]() |
|
slow fag mag thuisblijven maar TTDire idd dat moet machtig zijn live en Ulysses Siren, damn ![]() Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk ![]() |
|
quote: Jaa!!! Belgian Asociality ![]() ![]() |
|
IK GA MAIDEN ZIEN ![]() ![]() *sorry moest het even melden* [/overdreven-happy-mode] ![]() |
|
quote: Oja ![]() ![]() Not all who wander are lost. - JRR Tolkien ![]() |
|
quote: In het geval dat Robert terug heeft leren grunten en ze een pak oud materiaal spelen wil ik nog wel eens gaan horen. quote: Errg vet live quote: Neckwrecking ![]() I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |