|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Vrijdag: All I need is Type O Negative, als Headliner dan maar Opeth... Zaterdag... laten we zeggen, Children of Bodom ofzo ik allang content dan... |
|
quote: jaaaaaaaaa, Opeth is zalig Maar CoB, onze Asherah zou daar maar vanvoren staabn met een spandoek "I love you Henkka!!!!!" Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Neej joh, van mn leven niet |
|
quote: jaja, en ik moet dat geloven Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Beetje blackmetal zou wel prettig zijn eigenlijk |
|
beetje Kreator zou ook wel prettig zijn |
|
quote: halloooooo, die stonden er al vorig jaar en ze waren verdorie retevet Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Beetje Mayhem of Immortal ~ |
|
quote: Schijn je live hoofdpijn van te krijgen. Life doesn't get much better than this! |
|
quote:Moet je geen schapenkoppen opvangen... |
|
quote: Snufje Satyricon bij, hier en daar wat Oude (!!!!) Dimmu Borgir |
|
quote: en dan voor de geweldigheid nog een paar snuifjes Myrkskog en Tartaros erbij Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: ASTEMBLIEFT ! Voor de mensen die het op een rij hebben: Er is geen rij. |
|
jezus, black hoort niet op een festival als Graspop! Metalucifer en Manowar, die motten kommen! |
|
quote: |
|
Programma vind ik niet echt denderend hoor......... |
|
ik wil een echt Metalfest ipv Grasdisco naast OverKill dus Seven Witches, Dark Order, Stormwarrior, K-Octave, Byfist, Axxis, October 31, ZANDELLE, Vyndykator, OVERLORDE, BROCAS HELM, (Return To The) Sabbat, ... dan ga'k door't lint maar nu, mja, OverKill kijken en nogal wat Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
jaaa axxis moet ook komen wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
The lord weird slow feg, twisted tower dire enzo zijn ook wel welkom .. die bands spelen hier niet zo gek vaak Ik, Wil Schuurman |
|
slow fag mag thuisblijven maar TTDire idd dat moet machtig zijn live en Ulysses Siren, damn Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: Jaa!!! Belgian Asociality |
|
IK GA MAIDEN ZIEN *sorry moest het even melden* [/overdreven-happy-mode] |
|
quote: Oja Dan zou ik komen. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: In het geval dat Robert terug heeft leren grunten en ze een pak oud materiaal spelen wil ik nog wel eens gaan horen. quote: Errg vet live quote: Neckwrecking I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |