|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Met iron Maiden live op de achtergrond? Dacht het niet |
|
quote: Damn, dan zou het feest voor mij compleet zijn! Alhoewel met de aanwezigheid Ghoulliete en AgonY is het feest natuurlijk al compleet! Nightwish mag trouwens wel thuis blijven, Nile gaat het me om. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
quote: Je hebt er zin aan? The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
Aeternus zou ook zijn ! occultuxsathanas.cjb.net - extreme metal interviews & much more |
|
|
|
quote: zie ook die geweldige recensie van zware metalen bij 8 mei |
|
Nightwish waarschijnlijk op Bospop Half zat is ook maar weg gegooid geld. |
|
Nightwish weet de festivals wel uit te kiezen |
|
nightwish kan me geen kont schelen |
|
ach nile mag gerust komen maar ik heb toch liever dat soilwork komt (die komen toch nooit naar graspop dus ja (dit jaar toch niet)) maja als het goed is kom ik naar graspop Metal heerst |
|
wat er ook komt, ik kom |
|
grrrrrrrrrrrrrrrrr |
|
rustig rustig.. |
|
quote: Ben ik nou helemaal met je eens. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
wat ik me nou afvraag is wat Within Temptation op Graspop moet... moeten die niet druk zijn met pinkpop en lowlands ofzo... bah, daar houden ze beter een METALband voor kunnen boeken (tenzij ze alleen maar materiaal van 'enter' gaan spelen maar dat zal wel niet..*zucht*) Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig! |
|
quote: Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig! |
|
Ja, want Graspop is het meest underground en true-e metalfestival....... ach je moet natuurlijk wel even wat negatiefs over WT zeggen he, anders hoor je er niet bij Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Within temptation is de plaspauze. Dat is status snap je dat niet bands inhuren tijdens pauzes! |
|
Graspoepert. Nightwish zou ik graag nog een keer willen zien en nog wat Black Metal bands, graag. Die zijn so-ie-so goedkoper in te huren dan de grote namen Hakkuh |
|
Maar blackmetalbands zijn zulke prutsers ... die willen toch niet op grote festivals staan anders worden ze weer rippoffs genoemd |
|
Het is steeds waarschijnlijker dat ik ook naar Graspop ga FREEZE |
|
Ik begin er ook aan te denken. Ligt eraan welke death/black metalbands er nog bij komen. Tot nu toe vind ik Mastodon, Anthrax, Aborted, Opeth en misschien ook wel Atreyu de moeite waard. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Ik ving ergens de naam Immolation op. Dat zou natuurlijk wel erg mooi zijn. Maar ja, geruchten zijn meestal niet te vertrouwen. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Hun tour door Amerika duurt tot 29 juni. Niet echt waarschijnlijk dat ze daarna weer naar Europa vliegen, maar wie weet! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |