|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Children of bodom, da zou vet zijn |
|
nee |
|
ja Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
C.o.b zuigt Testament schopt kont Thrash till death!! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: NEE |
|
quote: Komen die kinders ook dan!? |
|
quote: * Type O Negative * Six Feet Under * Iron Maiden |
|
pfff, die schieten echt niet op,volgens mij was vorig jaar de hele setlist al bekend wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Heb jij hersenbeschadiging ofzo ? |
|
quote: mayb heeft ie ze alleen op dynamo gehoord, met het slechte geluid wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Dat optreden op Dynamo was toch vet. COB was de enige band op dynamo die de moeite was dit jaar. |
|
Echt. Niet. |
|
quote: nie waar opeth was ook super ruig, heb ze vanuit de andere kant van het podium meegemaakt wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Opeth ruig ? Ik stond bij Opeth op de eerste rij ( was op COB aan't wachten), ben daar zowat in slaap gevallen van verveling. Wat kan die kerel droog doen zeg |
|
En Finntroll! Btw, vorig jaar heeft het toch ook tot in mei ofzo geduurd voor de graspop lijst bekend was? Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: droog doen kan ie wel, maar k vind zijn stem als ie gewoon aan het praten is zo mooi !!!!! afgelopen dinsdag speelden ze trouwens ook weer superstrak wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Aan Opeth vond ik dus ook tien keer niks, net zoals de andere keren dat ik ze gezien heb. Ik was wel enorm onder de indruk van COB. Ik ben grote fan van hun muziek en was aangemaan verrast door het niveau van hun live optreden.. Ik kan al niet wachten tot het mei is en ze naar hier komen met Soilwork... Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: COB in de biebob, dat gaat zeer vetjes worden. |
|
'Vetjes', ja.. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: dat zei ik |
|
Nee, ik hoef geen COB op graspop !! Ik, Wil Schuurman |
|
quote: Iron Maiden Six Feet Under, ook wel leuk TOP ken ik niet echt, wel paar nummers |
|
quote: 't Is in Hof Ter Loo te doen.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: Inderdaad, mijn fout. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |