|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Het probleem was dat ik zoooo bezopen was, mn tassen nauwelijks kon dragen, laat staan mn uitgescheurde tray jupiler. Kutzooi, steeds die blikjes rolde weg. Ik heb er in totaal hooguit 6 van de 24 overgehouden Ik, Wil Schuurman |
|
quote:Op zo'n festival hoor je bezopen te zijn Wij nemen voor de zekerheid altijd ook nog sterke drank mee in plastic flessen.En die zijn goed van pas gekomen want het bier was al redelijk snel op.Wij waren namelijk als tweede op het camping terrein.Hebben nog moeten wachten om binnen te kunnen en wachten maakt een mens nou eenmaal dorstig Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:dan zie ik het nog niet |
|
TON, Opeth, Maiden, ik denk dat ik mijn tentje maar es in Dessel opsla The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
quote:ha was jij dat, ik heb me extreem vermaakt met jou dan Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Was jij gehuld in een lomp shirt dan ? Ik, Wil Schuurman |
|
quote: Opeth ook? Ze beginnen op Marduk te lijken, overal komen ze... Al zijn ze natuurlijk nog wel iets prettiger dan Marduk |
|
quote:LOL neen ik zag gewoon een ventje met blikken gooien. Ik zei nog: die zullen wel leeg zijn, ik moet hem geen pijn gaann doen Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Graspop vorig jaar beviel me erg goed, en met Type O en Opeth die op komen treden, wil ik er zeker weer bij zijn!!! So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
Opeth? *wordt wakker* Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
? So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
Tot nu toe zijn toch alleen TON en Six feet under bevestigd? Er zijn geruchten dat Saxon komt.. Maar Opeth, hoezo? Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
kzou toch zweren dat iemand dat zei. So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
quote: En Iron Maiden, maar Opeth werd hier boven net ergesn neergepletterd. |
|
Wordt tijd dat ze die site eens updaten... |
|
opeth? whoa wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Saxon? Lijkt me sterk, die stonden er vorig jaar namelijk ook. Iron Maiden zou wel cool zijn ja. Ik hoop ook dat Testament komt en Children of Bodom. Die zijn nu toch concerten aan het doen in de voorzomer. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
Ik ga denk ik ook samen met de moordende hamster Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
quote: dacht dat dat in de Aardschok ergens stond... heb ik opgevangen The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
Meulen, mag ik even erop wijzen dat je een heerschend plaatje onder je naam hebt staan... "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
quote: dat mag The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
quote: Moet je wel even snel je rijbewijs halen Maar niemand weet welke bands er al officieel bekend zijn? |
|
o.a. TON staat op de site van TON zelf... The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
quote: Saxon tourt, dus het zou best kunnen... maar van mij mogen ze thuisblijven |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |