|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: MUHAHAHA! |
|
Ik denk dat ik vrijdag wel kom, maar zaterdag kan tot nu toe mijn kloten kussen. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Vorig jaar was het wel gezellig. Dus dit jaar zal ik ook wel weer van de partij zal zijn ... |
|
Just dat, t feest is even belangrijk als de bands |
|
quote: Jij begrijpt het |
|
HEUY!!!! 't feest is misschien wel veel belangrijker....hangt er een goede sfeer, dan spelen de bands veel enthousiaster ....en dat werkt weer door op de sfeer |
|
quote: ik hoop het, ik ga voor de eerste keer |
|
Ik heb al een kaartje voor vrijdag en zaterdag. Word voor mij alweer de 5e keer. Graspop rules! + |
|
Heb net twee kaartjes gehaald Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
k moet ze nog halen, hoop dat ze dit jaar niet meer voor mijn tent kotsen wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Aaaargh dat vind ik zo vervelend he, altijd weer kaarten op voorhand kopen. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: ben je dan toch een man! |
|
Zag net op de Graspop site dat Opeth en Samael ook komen |
|
quote:? heb ik nog nooit gedaan... Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Ik doe het ook nooit, en heb dus al voor een gesloten deur gestaan wegens uitverkocht. Wacken was toch uitverkocht vorig jaar? Daarom ben je tegenwoordig eigenlijk verplicht om maanden op voorhand te beslissen wat je gaat doen, waar ik nogal een hekel aan heb.. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote:? ik heb al die jaren gewoon geweest, nix vol... en woa ook, binnrijden en hups betalen Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: wahaaaa SAMAEL! ik begin toch te twijfelen tussen waldrock en graspop nu zeg |
|
Shit, Samael alweer? Wanneer wordt CoB bevestigd? |
|
Niks tegen Samael, maar het bevestigt weer dat eeuwige spelletje: een groot deel van wat er op Graspop te zien en te horen valt, is in het voorjaar reeds de revue gepasseerd Maar het ziet er al bij al goed uit. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
samael heb ik nog niet gezien, misschien dat we dan dit jaar toch eens naar graspop gaan. |
|
ik...moet...maiden...zien...moet...bier...maiden |
|
Samael was wel goed hun eerste eker op graspop maar das odtss FERM veranderd vreesch ik... Gunman heeft ook gelijk, net een inhaalmatch voor de mensen die er toen niet bij waren Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: Ik blijf dus volgend jaar gewoon thuis tot aan de zomer,.....NOT! quote: No offense, maar da's dan ook een rerun, een een erg snelle daar bovenop,... niet dat ik de dames niks gun,maar ik ben er ook nog hé I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Samael, owh leuk! Wil ik graag es zien! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |