|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Er heeft me eens n hele knappe fransman zijn "Dear Northern Princess" genoemd... tis toch al iets hé |
|
Die moet je heel goed vasthouden. Touché, pussycat! |
|
eentje waar ik erg om moest lachen: *gaaaaast, jij bent echt een kankahgoeie gitarist* |
|
quote: Die fransman? I wish |
|
quote:Ha, ik zie nu pas hoe dubbelzinnig mijn opmerking was (I'm a poet and I don't know it). quote:Die is gaaf. Had ie veel gezopen? Touché, pussycat! |
|
quote: Waaahahahaa |
|
niet waar ik bij was Ik neem aan van niet, hij deed verder redelijk normaal |
|
er kwam een keer een meisje naar me toe en die zei dat ze nooit tegen me durfde te praten, omdat ze een beetje bang voor me was. en ik zie er nieteens uit als zo'n gothic, cq blackmetal figuur. Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
"haal 'm er maar uit, tis te groot". Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
yep, gitaristenhanden zijn groot he, azzy... |
|
ik zal't moeten stellen met "fuck, wat 'n shirt!" Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote:Of hij had z'n plectrum nog niet weggelegd, ofzo. Touché, pussycat! |
|
Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote:Gitaar niet weggelegd?! Touché, pussycat! |
|
quote: En zijn hoofd erbij! Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Zoek de mossel!! Touché, pussycat! |
|
quote: |
|
"Je headbangt cool." Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
"hey, je stinkt niet ookal heb je knoflook op!" [Dit bericht is gewijzigd door elmar op 06-05-2003 16:40] |
|
Een heel mooi compliment dat mijn nogal poetisch aangelegde franslerares maakte was: "Je hebt het handschrift van een dichter" Toen kon die dag eigenlijk niet meer stuk "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
het mooiste compliment was nadat ik iemand had laten logeren die ik eigenlijk niet goed kende omdat hij even weg moest zijn uit zijn omgeving. |
|
Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
quote: hij zat in een mentaal niet zo plezierige situatie zeg maar. En het bedankje daarvoor was heel erg lief. (waren gewoon woorden hoor, niet alles draait om sex, ookal was hij toevallig een jongen.) Als je iemand kunt helpen, wat is dat dan voor moeite.... [Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 06-05-2003 16:50] |
|
maar wat was het compliment dan? Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |