|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
|
|
Kangoeroe is inderdaad erg goed. Ik wil graag nog eens kaaiman eten, maar ik heb er nog niet de kans voor gekregen. |
|
quote: Ik heb het onlangs 'gegeten', want ik had geen zin om te koken. Achteraf gezien was die 2,5 minuut wachten op de magnetron meer tijdverspilling. Wat een ranzige boel en inderdaad, TE zout! Nooit meer. |
|
quote: quote:Jullie hebben het al eens eerder gehad? Hadden jullie dat niet even kunnen melden voor ik mijn oven aanzette? |
|
Nee, ik heb er kijk op. |
|
quote:Olifant of slang lijkt me ook lekker ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: In een restaurant. Sja, wat ik al zei, leuk om een keer geprobeerd te hebben maar ik vond het niet echt lekker. quote: Ik had kangoeroesteak, smaakt als normale rundersteak maar met net wat meer wildsmaak, iets sterke smaak dus. Ik vond het lekker! quote: Vergeet het niet met een scheutje verschraald bier in de blender te gooien als het klaar is, rietje erin en klaar is je boulimia-maaltijd. Mijn sandwiches zure haring met hagelslag en groene pesto met frambozenlimonade waren trouwens ook niet zo'n succes. |
|
quote: Volgende keer wat mosselen toevoegen. Dat maakt het pas af. In plaats van frambozen gebruik ik ook altijd perziken. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Wow, ik krijg al klein stijfje als ik aan de verfijne culinaire smaaksensatie die dat teweeg gaat brengen denk! |
|
Euh, om een uur of 4: 1 Big Tasty, 1 CFhickenwrap (erg goed te doen trouwens) en 1 hamburger. Boeiender |
|
quote: Dat bedoel ik! Ik denk trouwens dat een restaurant met idiote gerechten als deze nog best goed zou lopen ook. Al is het vanwege de nieuwsgierigheid. Tonijn stamppot met aardbeien, rozijnen en pindakaas FTW! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Het smaakte nog best wel goed uiteindelijk. Ander voordeel is dat het goed vult. Straks nog een schaaltje yoghurt als toetje |
|
quote: Aubergine gevuld met gekruid gehakt, tomatenblokjes, knoflook en uien. Daarbij rijst met aubergineprutje van het uithollen. Lekker, al zal ik morgen wel uit al mijn porieën als een allochtoon ruiken. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Hehehe, ivm haast vandaag 1 big mac en de wrap en de hamburger. Die wraps zijn idd lekker. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Zonder haast zouden het er meer zijn? |
|
Neeneenee, dan had ikzelf iets in de frituur gegooid, puur om de boel te narren. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
is er wat mis met frituur, homo? Fuck the world and fuck you |
|
Hehehe. |
|
Zeker niet. Had ik al verteld dat ik er twwe heb, 1 voor de patat en 1 voor de snacks. Ja, dan moet je het ook goed doen. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Net gespot bij AH en misschien iets voor 'Theecloak': - Duitse theeworst [Dit bericht is gewijzigd door Psycho Pippi op 11-02-2009 21:20] We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... |
|
Lekker dippen in de earl grey, ja, hehehehe. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Ik ben de laatste tijd een beetje aan het aanklooien met mijn nieuwe grillpan en gemarineerd vlees. Ik moet zeggen dat dat goed bevalt. Zo heb ik zojuist twee stukken entrecote in een marinade gelegd van olijfolie, tomatenketchup, citroensap, bruine suiker, knoflook en spaanse peper. In een diep bord, stukken vlees goed erin wentelen/besmeren, bord er ondersteboven bovenop, nachtje in de koelkast, morgen ff alles omdraaien en morgenavond lekker grillen die hap Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
die ketchup had ik op zijn minst toch vervangen door een goede pastasaus cq frito cq geblikte/gepelde tomaten ofzo... maar klinkt goed ja Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote:Ik zouw el eens lekker in zijn reet willen dippen uhuhuhuhu [Dit bericht is gewijzigd door mental op 12-02-2009 23:52] Fuck the world and fuck you |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |