|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
even broodje zalm roggebrood met boursin en japans zout signature |
|
Kom ik aan met m'n tosti's met ketchup... |
|
een vrouw met smaak en nog culinair onderlegd, zo zie je ze niet vaak... Fuck the world and fuck you |
|
kippenboomstammetjes gestoofde prei, kaassausje van peccorino en gruyère vermicelli simpel signature |
|
Net even speklapjes gemarineerd in 2 el ketjap, beetje paprikapoeder, zout, peper, teen knoflook, tl sambal, tl citroensap. Wat ruikt zo'n marinade toch altijd verdomd lekker! Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
klinkt goed geen knoflook? edit : oja daar is ie [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 07-03-2009 17:24] signature |
|
uiteraard! kzag trouwens net dat 1 complete knoflookbol volledig aan het ontspruiten is.. helaas heb ik geen aarde in huis op dit moment anders had ik em daar even ingeplant, vd week maar ff doen [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 07-03-2009 17:27] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
stinkie scheetjes ik doe ze hier in de purgeermachine (handige babytool) en rauw in het bereide sausje best spicy signature |
|
quote:Woah, zo heeft een vriend van een keer een halve bol in een bakje yoghurt gestopt en dat knoflooksaus genoemt. De tering! Lekker, maar heet! En stinken! |
|
quote: Of: Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Hoezo heet dan? Knoflook is toch niet heet?!?! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Stop jij maar eens een teen knoflook in je gezicht. Het is rauw niet zo zeer heet als een pepertje, als wel ontzettend scherp. Misschien is dat inderdaad een betere omschrijving. Doe het voor de grap eens. |
|
Ik heb net twee teentjes op. In enchilada's dan, he. Ik heb niet echt zin om een rauwe teen op te eten, eigenlijk. Net als peper. Dat is toch helemaal niet lekker. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
En stel je dan voor dat er een hele haffel van die dingen liggen te yoghurttrappelen. Dat is pittiger dan je nu misschien verwacht. Desalniettemin af en toe best lekker. |
|
Dát klinkt dan wel weer lekker! Tzatziki saus zelf maken, daar gaat ook zo gods veel knoflook door, mmmmm. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Precies, dat idee. Je kunt drie dagen nergens meer verschijnen, maar lékker! |
|
Hoezo, nergens verschijnen? Die geur is toch het probleem van anderen? Gewoon lekker schijt aan hebben. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Hmm, vanavond 'schots' gegeten, m'n broer en zijn vriendin kookten voor de verandering. Haggis en allerlei ander prut. Het toetje was wel lekker, met whiskey er in. Ego nunco pronunciari mendagio! Sed ego sum homo indomitus |
|
Zaterdag pizzadag Life doesn't get much better than this! |
|
quote: goed idee!! ik begin er straks aan signature |
|
ik heb knoflook, wie kent een lekkere dipsaus die ik er mee kan maken ? signature |
|
quote: Knoflook is het enige ingrediënt?! Moeilijk... We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... |
|
is inmiddels klaar slasaus, citroen, pili pili, courgette, veel look, wat kerstomaten, wat peper, ... alles in de keukenrobot overkrokant roggebrood en dippen maar signature |
|
Klinkt goed! Behalve het roggebrood dan.... We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |